Gospodarka » Żywność
MLEKOVITA po raz kolejny zwycięzcą Rankingu Spółdzielni Mleczarskich Polskiej Izby Mleka
Zobacz więcej zdjęć » |
Zwycięzców XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich ogłoszono na uroczystej Gali, która odbyła się 9 września 2021 r. podczas 18. Forum Spółdzielczości Mleczarskiej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Jestem dumny, że firma MLEKOVITA po raz kolejny wypracowała sukces, który potwierdza dzisiejsze zwycięstwo w XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich. Dziękuję rolnikom, wybitnym hodowcom - dostawcom mleka, pracownikom, służbom weterynaryjnym, administracji rządowej, samorządom, mediom oraz przede wszystkim konsumentom. Trzeba wiedzieć, że branża mleczarska jest bardzo trudna i wymagająca, mamy trudny rok. Cieszę się, że Mlekovita rośnie w siłę, jest motorem napędowym i wzorem dla rynku. Dbamy nie tylko o ekonomikę, ale przede wszystkim o zdrowie społeczeństwa w kraju i za granicą. Wygrywamy nie tylko ceną, ale jakością i smakiem - mówił Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podczas Gali. - Pomimo że jesteśmy liderem w mleczarstwie, musimy walczyć o swoje miejsce na rynku z potentatami z całego świata, z wielkimi międzynarodowymi korporacjami i przebijamy się coraz mocniej, tworząc nowe zakłady, nowe produkty. Rozwijamy się bardzo szybko i notujemy systematyczny wzrost obrotów.
W 2020 roku, którego dotyczy ranking, Grupa MLEKOVITA osiągnęła kolejny rekord - ponad 5,6 mld zł przychodu. Wartość eksportu wyniosła zaś 1,6 mld zł. Ponad 1000 wytwarzanych przez MLEKOVITĘ produktów dostarczane jest nie tylko do sklepów w całej Polsce, ale także do 167 krajów na świecie.
Firma zainwestowała w 2020 r. ponad 100 mln zł w rozwój bazy technicznej i technologicznej: w zakładzie w Pilicy uruchomiła pierwszą w Polsce linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych marki MiaMu, a w oddziale w Świeciu - linię do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach pod marką Wypasione i masy krówkowej pod marką Kajmak Kuchmistrza. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności, w ubiegłym roku MLEKOVITA uruchomiła również nowe kanały sprzedaży - 2 sklepy internetowe, dzięki którym można szybko i łatwo zamówić produkty z dostawą w każdy zakątek Polski: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktowym oraz sba.com.pl z ofertą produktów wysokobiałkowych, skierowanych przede wszystkim do osób aktywnych fizycznie.
Komentarze (1)
należało im się