Gospodarka » Żywność

MLEKOVITA – w 100% polska firma – kultywuje polskość i promuje ją w świecie

Polskie produkty mleczarskie najwyższej jakości od MLEKOVITY – lidera mleczarstwa – zdobywają serca i podniebienia nie tylko polskich konsumentów. Jako firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, MLEKOVITA kultywuje i wspiera polskość w wielu wymiarach.

Surowiec pozyskuje od polskich rolników, zapewnia pracę 5 tysiącom osób w swoich zakładach, hurtowniach i sklepach rozlokowanych w całej Polsce, a polski nabiał promuje zarówno na rodzimym rynku, jak i w 167 krajach, dumnie reprezentując polską gospodarkę na świecie. Nadchodzące Narodowe Święto Niepodległości to kolejna okazja, by przypomnieć, że MLEKOVITA i polskość są ze sobą nierozerwalnie związane.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Nieprzerwanie od ponad 90 lat wkładamy naszą pracę i serce w to, aby polskie wyroby mleczarskie wytwarzane przez MLEKOVITĘ gościły na stołach w polskich domach. Dokładamy również starań, aby były coraz bardziej znane na całym świecie, czemu sprzyja znana marka MLEKOVITA. Z dumą podkreślamy polskie pochodzenie zarówno marki, jak i oferowanych pod nią produktów. Promujemy w ten sposób polskość na innych kontynentach, chociażby ostatnio podczas EXPO 2020 w Dubaju, gdzie prezentowaliśmy swoją działalność - mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Polskość wyrobów MLEKOVITY podkreśla m.in. sztandarowa linia produktów pod nazwą „Polskie", obejmująca już blisko 100 produktów, m.in. mleko, masło, śmietany i śmietanki, jogurty, maślanki, kefiry i twarogi. W asortymencie firmy znajdują się również produkty z linii Na Polski Stół: twaróg sernikowy premium 18% i mleko zsiadłe.

Propolska aktywność MLEKOVITY jest również często nagradzana. Za promocję polskiej marki za granicą firma otrzymała m.in. nagrodę Ambasador Polskiej Gospodarki 2021 w kategorii „Firma Globalna", w której wyróżniane są firmy działające w wymiarze światowym. Natomiast jej najwyższą lokatę na krajowym rynku potwierdzają wyniki kolejnych rankingów, w tym zestawienia TOP 200 najlepszych polskich marek, przygotowanego we wrześniu br. przez magazyn „Forbes", w którym okazała się najcenniejsza w branży.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mlekovita
http://www.mlekovita.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »