Firma » Reklama

Moda reklamowa

Moda reklamowa
Zobacz więcej zdjęć »
Odzież reklamowa nie musi być zwykłą szarą koszulką z logo firmy. Puść wodze fantazji i wymyśl ubranie, w którym Twoi pracownicy faktycznie będą chcieli chodzić. A wykonanie zleć profesjonalistom.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie dress code’u. To słuszne rozwiązanie, gdyż ujednolicenie ubioru pozwala odróżnić personel od klientów i świadczy o profesjonalizmie firmy. Jednak co zrobić, żeby sami pracownicy uznali, że to dobry pomysł i z dumą nosili odzież reklamową z logo firmy?  

Wpływ odzieży firmowej na zachowanie pracowników

Przede wszystkim zadbaj o estetykę. Dobrze skrojony uniform sprawia, że pracownicy czują się bardziej pewni siebie, profesjonalni i mocniej identyfikują się z firmą. Dlatego tak ważne jest zadbanie o to, żeby strój był estetyczny i komfortowy. Ubranie reklamowe, które nie odpowiada pracownikom, może stać się prawdziwą udręką nie tylko dla personelu, ale także dla pracodawcy. Nie warto za wszelką cenę robić z pracowników chodzących reklam, gdyż może to wywołać efekt odwrotny od zamierzonego i spowodować wrogie nastawienie do firmy. Dlatego warto skonsultować projekt z personelem – pozwolić im poczuć się częścią projektu, sprawić, żeby czuli, że sami decydują o tym, co będą nosić i nic nie mają narzucone z góry. 

Jak uszyć odzież reklamową?

Nie polecamy kupowania zwykłych podkoszulków i wprasowywania znaków firmowych samodzielnie, wygląda to nieestetycznie i na pewno żaden pracownik nie będzie z dumą nosić takiego stroju. Po zebraniu opinii i projektów pracowników najlepiej zwrócić się do profesjonalistów. W Warszawie i okolicach można znaleźć szwalnie z naprawdę bogatym portfolio. Nie tylko naszywają logo, ale od początku szyją odzież zgodnie z życzeniem klienta lub według własnych projektów. Profesjonalna szwalnia doradzi jaki materiał najlepiej wybrać i pomoże nanieść poprawki na projekt. Będziesz zaskoczony jakie możliwości dają nowoczesne technologie. Jeśli pracownicy woleliby chodzić z jeansowych kurtkach niż w zapiętym pod szyję polo, to żaden problem, profesjonalne szwalnie dysponują sprzętem pozwalającym na wypalenie wiązką lasera czytelnych i nawet najbardziej skomplikowanych wzorów na grubszych materiałach. Nie podobają Ci się nadruki na koszulkach konkurencji, gdyż wyglądają jakby były zrobione z gumy? Odpowiedniejszy będzie haft. Producenci odzieży dysponują sprzętem pozwalającym na błyskawiczne haftowanie dowolnego wzoru. 

Jak sam widzisz, możliwości są ogromne, ale warto podejść do kwestii odzieży reklamowej bardziej kreatywnie, niż robi to większość firm. Pozwoli Ci to nie tylko wyróżnić się na rynku, ale także zaskarbi sympatię pracowników, którzy nie będą musieli się wstydzić i chować po kątach w nieciekawych i źle skrojonych t-shirtach. Najlepiej skontaktuj się z profesjonalistami z warszawskiej szwalni Wave Group.
 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alepos

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »