Firma » Reklama

Nagroda dla programu RWE Polska z kreacją San Markos

Nagroda dla programu RWE Polska z kreacją San Markos
Zobacz więcej zdjęć »
Program RWE Polska pt. „Świadoma Energia RWE”, którego linię kreatywną opracowała agencja San Markos, otrzymał europejskie Trofeum Energetyczne 2008. Decyzją międzynarodowego jury kampania zajęła drugie miejsce w kategorii na najlepszy program informacyjno-motywacyjny.

Jury europejskiego konkursu Trofeum Energetyczne 2008 zdecydowało o umieszczeniu programu „Świadoma Energia RWE” wśród trzech najlepszych w Europie w kategorii „Najlepsza kampania informacyjno-motywacyjna”. W tegorocznej edycji konkursu startowało 155 firm i organizacji z 17 krajów europejskich. Zgłoszone programy oceniano ze względu na opracowaną koncepcję, działania jakie podjęto, innowacyjność i wykorzystanie elementów twórczych oraz sposób w jaki dystrybuowano informacje. Nagrodzony projekt RWE Polska był realizowany we współpracy z agencją San Markos, która odpowiadała za wizualną stronę programu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pracownicy są gotowi oszczędzać energię w swoim miejscu pracy. Jednocześnie przyznają, że znacznie łatwiej jest wprowadzić zmiany w dotychczasowych nawykach, jeżeli istnieją jasne, najlepiej spisane zasady zachowania i postępowania. Mamy nadzieję, że staniemy się przykładem dla innych firm, a podjęte przez nas działania zmotywują pracodawców do podjęcia podobnych kroków w zakresie oszczędzania energii.” – powiedziała Iwona Jarzębska z RWE Polska.

Celem programu „Świadoma Energia RWE” była edukacja pracowników firmy w zakresie oszczędzania energii. W jego ramach przygotowany został szereg materiałów edukacyjnych, m.in. przewodnik zawierający praktyczne informacje nt. zużycia energii przez najczęściej wykorzystywane urządzenia biurowe, m.in. komputer, drukarka, fax. Wyprodukowane zostały także tzw. „kiwaczki”, które po umieszczeniu na sprzętach biurowych, podpowiadają jak w prosty sposób oszczędzać energię. Projekt przyniósł wymierne rezultaty – dzięki niemu w siedzibie RWE Polska udało się zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o niemal 24% w skali roku.

„Dowcipne i łatwe do zapamiętania hasła w zestawieniu z czystym graficznie layoutem mają o wiele większą moc niż górnolotna dydaktyka. Tym bardziej, że wymierne korzyści w efekcie zmiany codziennych nawyków naprawdę działają na wyobraźnię. Kolejny sukces programu jest potwierdzeniem, że nie tylko naszą." - komentuje Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny San Markos.


Europejskie Trofeum Energetyczne to konkurs mający na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach biurowych poprzez zmianę zachowań ich użytkowników i wprowadzenie niskonakładowych inwestycji. Inicjatywa podjęta została w ramach programu Komisji Europejskiej „Inteligenta Energia – Program dla Europy”. Polskim partnerem konkursu jest Krajowa Agencja Poszanowania Energii SA, która realizuje lokalną edycję konkursu w naszym kraju.

RWE należy do piątki największych firm energetycznych w Europie. Specjalizuje się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu. RWE zatrudnia 66 tysięcy osób, zaopatruje 14 milionów klientów w energię elektryczną i 6 milionów klientów w gaz.
RWE jest największym producentem energii w Niemczech i trzecim w Wielkiej Brytanii.  Obecne jest także w Europie Środkowej. Działa nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
Największymi firmami należącymi do RWE w Polsce są RWE Polska – spółka odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię ponad 880 tysiącom klientów oraz firma RWE Stoen Operator, zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Poprzez realizację inwestycji w najnowocześniejszą elektrownię na węgiel kamienny na Śląsku o mocy 800 megawatów oraz budowę farm wiatrowych o mocy 730 megawatów RWE staje się jednym z największych inwestorów zagranicznych w Polsce.

SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: SEB TFI, RWE Stoen, Budimex, AMS, Bosch, Purmo, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »