Firma » Reklama

Najpopularniejsze perfumerie i drogerie na Facebooku

Okres świąteczny, w którym tradycją stało się obdarowywanie bliskich prezentami, skłonił platformę NapoleonCat do analizy marek perfumerii i drogerii na Facebooku. Które z nich są najbardziej popularne w społecznościach? Odpowiedź znajduje się w rankingu.

Kosmetyki i perfumy są bardzo często wybieranym upominkiem, a sklepy drogeryjno-kosmetyczne to największy w Polsce kanał dystrybucji artykułów kosmetycznych (wynika z raportu PMR „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2015. Analiza branży i prognozy rozwoju na lata 2015-2020).  Rynek  zdominowany jest przez sieci drogeryjne oraz franczyzowe, które sukcesywnie odbierają udział niezależnym placówkom. NapoleonCat postanowił sprawdzić, czy sytuacja rynkowa ma swoje odzwierciedlenie na Facebooku i które marki zyskały największą popularność.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

TOP 10 na Facebooku

W opracowanym zestawieniu uwzględnione zostały marki drogerii i perfumerii, które prowadzą sprzedaż kosmetyków w kanale tradycyjnym i oferują produkty różnych producentów z wyłączeniem tych, które prowadzą wyłącznie sprzedaż marki własnej.

 

Aż 8 z 10 najpopularniejszych marek na Facebooku stanowią sieciówki. Ranking otwierają Hebe, SEPHORA, Douglas, Super-Pharm, Rossman Polska oraz Drogerie Natura. 

Social Interaction Index

Jednym z analizowanych wskaźników jest pokazujący siłę interakcji fanów ze stroną  Social Interaction Index (SII). Bierze on pod uwagę posty, komentarze, udostepnienia na analizowanej stronie, a także jej wspomnienia dokonane przez inne strony lub użytkowników. SII pozwala bezpośrednio porównywać strony o różnej wielkości. W listopadzie najwyższy średni wskaźnik osiągnęły strony Drogerie Natura, Hebe oraz Sephora

Interakcje na profilach

Sephora, Natura, Hebe - to z tymi trzema stronami użytkownicy wykonywali najwięcej interakcji dziennie (reagowali, komentowali, udostępniali posty, jak również wspominali o nich, tagując je w udostępnianych przez siebie treściach). W listopadzie  Sephora i Drogerie Natura osiągnęły wynik ponad 14 tys. interakcji (każda ze stron), zaś Hebe – ponad 13,5 tys.

 

Najczęstsze aktywności dokonywane przez użytkowników Facebooka, to reakcje, komentarze oraz udostępnienia. Na uwagę zasługuje wysoki poziom udostępnień postów publikowanych na stronie Drogerie Polskie. Spośród 10 najpopularniejszych marek drogerii i perfumerii najczęściej komentowane są natomiast posty Super-Pharm.

 

Administratorzy analizowanych stron najczęściej publikują posty ze zdjęciem i wpisy zawierające link, zaś materiały wideo są najchętniej wykorzystywane strony marek Sephora, Douglas oraz Rossmann.

Na stronie internetowej NapoleonCat w zakładce Rankingi, dostępne jest pełne zestawienie wszystkich skatalogowanych przez nas profili na Facebooku. Jeśli Waszym zdaniem brakuje tam jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii zapraszamy do kontaktu na: hello@napoleoncat.com. NapoleonCat umożliwia szczegółową analitykę dowolnego, publicznie dostępnego profilu na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pinterest oraz pozwala śledzić efekty działań własnych oraz konkurencji. Jeśli chcesz mieć dostęp do danych analitycznych kont społecznościowych, wypróbuj darmowy dostęp do naszego narzędzia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »