Firma » Biznes
Networking opłacalny dla sprzedawców?
Zobacz więcej zdjęć » |
Networking to również wzajemne wsparcie oraz zwiększanie własnych możliwości. Czy proces ten może być przydatny również dla sprzedawców?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wielu sprzedawców twierdzi, iż networking dla sprzedawców to tak naprawdę tylko bajka i nie ma sensu w ogóle zastanawiać się nad tego rodzaju rozwiązaniami. Tymczasem przedstawiciele BNI Polska, organizacji która przygotowuje konferencje oraz spotkania biznesowe twierdzą, że jak najbardziej ma to sens i to przede wszystkim w przypadku sprzedawców, którzy dzielą się konkretną wiedzą i współpracują ze sobą. Dzięki temu mogą nauczyć się oni od siebie nawzajem bardzo wiele i przede wszystkim zwiększyć swoje możliwości sprzedażowe.
Jak wskazują przedstawiciele BNI Polska, cotygodniowe spotkania, które organizowane są przede wszystkim zgodnie z wyznaczonymi zasadami, podczas których przestrzega się dokładnie punktów programu po to, aby zapewnić efektywność spotkań i oczywiście maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie te spotkania dają. Jak twierdzą sami zainteresowani, a więc osoby biorące udział w spotkaniach, mimo bardzo ścisłego harmonogramu, znajduje się również chwila na bardzo przyjemne, lekkie rozmowy, a na spotkaniach zawsze odczuwa się przyjemną atmosferę. Spotkania takie są coraz bardziej popularne, interesuje się nimi coraz większa ilość osób, a co najważniejsze dają one oczekiwane efekty osobom zainteresowanym.
Jak wypowiadają się sami zainteresowani, spotkania te dają naprawdę dużą wiedzę – wymiana informacji przebiega spranie, kontakty biznesowe stają się coraz bardziej zażyłe, a wiele osób decyduje się nawet na współpracę, w efekcie czego ich firmy tak naprawdę zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i efektywniej, przynosząc im znacznie lepsze efekty sprzedażowe. Zdaniem specjalistów z BNI Polska zainteresowanie takimi spotkaniami będzie wzrastać.
Komentarze (0)