Technologie » AGD - RTV

Neymar Jr. inauguruje globalną kampanię sportową TCL

Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych sportowców na świecie, został oficjalnie przedstawiony jako Globalny Ambasador Marki TCL, znajdującej się w pierwszej trójce producentów telewizorów na świecie i wiodącej marki elektroniki użytkowej.

Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych sportowców na świecie, został oficjalnie przedstawiony jako Globalny Ambasador Marki TCL, znajdującej się w pierwszej trójce producentów telewizorów na świecie i wiodącej marki elektroniki użytkowej. Podczas wydarzenia w jego rodzinnym mieście Sao Paulo, gwiazdor rozpoczął globalną kampanię sportową TCL.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. wykorzystuje wyjątkowość i wpływ swojej postaci na społeczność globalną, aby zbliżać do siebie fanów marki.

 

W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W Polsce kampania prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.

 

 Ponadto, TCL wkrótce wprowadzi na rynek ekskluzywne reklamy telewizyjne z udziałem Neymara Jr., w których promował on będzie produkty z bogatej oferty TCL.

 

Rozszerzona globalna strategia marki skierowana do fanów sportu

 

Współpraca z Neymarem Jr. jest kluczowym krokiem w globalnej strategii marki TCL. Dzięki temu firma może dotrzeć do szerszej rzeszy fanów sportu na całym świecie i zwiększyć swój globalny zasięg, wzmacniając młodzieżowy, międzynarodowy wizerunek marki.

 

Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki – dodał Wang.

 

Inwestycje w marketing sportowy i rozrywkowy są głównym celem globalnej strategii marki TCL. Wśród pozostałych partnerów firmy TCL znajdują się miedzy innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, kultowy stadion Rose Bowl, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL Współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym z hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i producentami filmu Justice League z serii Warner Bros. Pictures. W Europie TCL jest partnerem Maratonu Berlińskiego.

 

Rozwój firmy i perspektywy

 

Podejmowane w ostatnim czasie partnerstwa oraz rozbudowana strategia marki TCL są odzwierciedleniem rosnących wyników firmy i jej wizji biznesowej.

 

TCL nieustannie konsoliduje i rozwija branżę telewizyjną, jednocześnie odkrywając nowe możliwości – powiedział Kevin Wang – Staramy się wyróżniać, realizując naszą strategię, skupiającą się na zaawansowanych i nowych innowacyjnych produktach oraz aplikacjach, aby zapewnić konsumentom najlepsze z możliwych wrażenia – dodał.

 

Firma TCL znalazła się w pierwszej trójce na światowym rynku telewizorów LCD z 10,9% udziałem w rynku w 2017 roku, według firmy badawczej IHS Technology i danych dotyczących dystrybucji przesyłek firmy.

 

###

 

TCL Multimedia

TCL Multimedia Technology Holdings Limited (symbol giełdowy HKSE: 01070), z siedzibą

w Chinach, to jeden z wiodących graczy globalnej branży telewizyjnej. Firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową, wytwórczą i dystrybucyjną w segmencie elektroniki użytkowej. Jej nowy model biznesowy zorientowany jest równocześnie na produkt i użytkownika i zasadza się przede wszystkim na strategii „double+”, ukierunkowanej na połączenie „inteligentnych rozwiązań i Internetu” oraz „produktów i usług”. TCL pragnie zyskać status “globalnego przedsiębiorstwa w segmencie technologii rozrywkowej”, dostarczającego klientom zintegrowanych rozwiązań rozrywkowych.

 

Kontakty dla mediów:

 

Magdalena Podlaska - +48 691 731 091 – magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl

Przemysław Kozera - +48 786 100 058 – przemyslaw.kozera@pankowalski.com.pl

 

Więcej informacji o TCL: http://www.tcl.eu/pl/

 

Facebook:  https://www.facebook.com/TCLPL/

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

przekozera@gmail.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »