Dom » Wnętrza

Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji

Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji
Zobacz więcej zdjęć »
Wywiad z zespołem Carpet Studio, wyłącznym przedstawicielem na Polskę firm Ege i Amtico.

Od kiedy istnieje Carpet Studio?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Sławomir Laczek, właściciel firmy: Firma działa już bardzo długo, bo od 1982 r., jednak w 2012 r. przyjęła nazwę na potrzeby współpracy z Ege. Z tą firmą mieliśmy kontakt już wcześniej, ale wtedy właśnie postanowiliśmy zająć się wyłączną sprzedażą jej wykładzin na rynku polskim. Nieco później Amtico dostrzegło nasze sukcesy i również zaproponowało współpracę, a teraz intensywnie pracujemy nad dynamicznym rozwojem sprzedaży.

 

Jak można przypuszczać, współpracując z Ege, szybko odnieśliście sukces...

 

S.L.: Co dwa lata firma Ege organizuje zjazdy dystrybutorów z całego świata. Jest to czas podsumowania osiągnięć tej marki i partnerów. Okazało się, że zajęliśmy drugie miejsce na świecie jako ich dystrybutor już po dwóch latach współpracy, zatem jest to duży sukces. Ta tendencja wciąż się utrzymuje, co nas bardzo cieszy, ale nie poprzestajemy na tym.

 

Co zdecydowało o tym sukcesie?

 

Radosław Pabijan, dyrektor handlowy: Kluczowe jest tu wieloletnie doświadczenie właściciela Carpet Studio w tej branży. W połączeniu z jakością Ege - firmy, która istnieje już od ponad 75 lat i Amtico – ponad 50 lat tradycji, daje nam potężną siłę. Za tym wszystkim stoi wieloletnia historia marek, ale przede wszystkim wypracowana przez dekady jakość produktów i najwyższe standardy obsługi klientów. To są dwie dobrze ustabilizowane na rynku firmy, które mają znakomite opinie na całym świecie. Mimo tego, że oferują droższe produkty, to wygrywają z konkurencją dzięki stabilizacji biznesowej, wysokiemu poziomowi obsługi i najwyższej jakości, na które konsumenci coraz częściej zwracają uwagę.

Naszym atutem jest to, że jesteśmy wyłącznymi przedstawicielami firm Ege i Amtico, więc nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji. Wystarczy mieć doskonałą wiedzę o marce i jej produktach, które same się bronią jakością.

 

S. L.: Wpływ na ten sukces miała też strategia, którą przyjęliśmy, polegająca na niespiesznym, ale ciągłym i sukcesywnym rozwoju naszej firmy. Na początku w Carpet Studio pracowały cztery osoby, a dziś nasz zespół liczy dziesięć osób.

 

 „Niespiesznemu” rozwojowi zdaje się przeczyć własne studio projektowe. To chyba niezbyt częste w przypadku dystrybutorów wykładzin w Polsce?

 

S. L.: Mając świadomość, że sprzedajemy produkty najwyższej jakości, chcieliśmy szybko reagować na potrzeby klientów, co wpłynęło na decyzję o własnym studiu projektowym. Andrea jest pierwszym licencjonowanym projektantem w Polsce, który zajmuje się na co dzień kreowaniem wykładzin. I jest to duża innowacyjność także od strony Ege, która ma na świecie cztery oddziały, projektujące samodzielnie ich wykładziny. Nasza firma jest piąta i to nas bardzo cieszy!

 

Co sprawiło, że zdecydowała się Pani dołączyć do tego zespołu jako projektant?

 

Andrea Głowala, projektantka: Przede wszystkim dbałość Ege o z pozoru mało ważne szczegóły. Firma zaprasza designerów nie tylko do tworzenia wyjątkowych kolekcji wykładzin, ale też komunikacji wizualnej marki, w tym instalacji czy katalogów. Wszystko to jest przez nich projektowane. Ostatni katalog Ege powstał we współpracy z Tomem Dixonem, który stworzył dla nich także autorską kolekcję wykładzin. Ta firma jest prekursorem estetycznych standardów w branży, bo tworzy prawdziwą sztukę. Świadczy to także o tym, że Ege autentycznie stawia na jakość i najwyższe standardy.

 

Czy klienci są gotowi na usługi indywidualnego projektowania wykładzin, czy raczej uważają, że jednak bezpieczniej i prościej jest zamówić wzór z katalogu?

 

A. G.: Z tym jest różnie, ale coraz częściej w Polsce powstają indywidualne projekty wykładzin. Często pracownie architektoniczne wolą tworzyć unikalne wzory do konkretnych wnętrz, niż korzystać z katalogowych. Miejsca reprezentacyjne, jak hotelowe lobby są przecież wizytówkami firm, a posadzka wpływa na wygląd całego wnętrza. Jest jego charakterystycznym elementem, a często wręcz sama je tworzy. Coraz większą wagę przykłada się w naszym kraju do designu i to jest bardzo ważny krok naprzód.

 

Co Carpet Studio oferuje architektom, z którymi współpracuje?

 

R. P.: Przede wszystkim wyposażamy ich we wszystkie materiały próbne, ale też gwarantujemy błyskawiczną obsługę i najlepszy serwis. Współpracujący z nami architekci mają dzięki temu pewność, że otrzymują najwyższej jakości produkt. Zawsze staramy się sprostać nawet najbardziej nietypowym oczekiwaniom. I udaje się to nam dzięki temu, że jesteśmy bardzo elastyczni.

 

A. G.: Wartością dodaną, którą oferujemy architektom, jest także wsparcie całego procesu projektowego. To bardzo ważny czynnik, pozwalający im zaoszczędzić czas. Nie wszyscy mają go w zapasie, aby skupić się na dokładnym zaprojektowaniu posadzki oraz wykonaniu wizualizacji, dlatego my im w tym aktywnie pomagamy.

 

Dziękuję za rozmowę.

www.carpetstudio.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ann_okk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »