Społeczeństwo » Społeczeństwo
"NIE" promilom u nieletnich
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem kampanii jest propagowanie przestrzegania zakazu sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz promowanie mody na niepicie wśród młodzieży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Uczestnikami Forum mogą zostać właściciele, kadra kierownicza i sprzedawcy zatrudnieni zarówno w małych sklepach, jak i centrach oraz galeriach handlowych. Warunkiem wpisania w poczet członków jest zobowiązanie się do niesprzedawania alkoholu nieletnim oraz sprawdzanie dokumentów tożsamości osób wyglądających na nieletnie, a chcących kupić alkohol. Uczestnicy otrzymują „Certyfikaty Odpowiedzialnego Handlowca" , a także plakaty i przypinki propagujące ideę kampanii. Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetowej www.wina.net.pl.
W sieciach handlowych, m.in. Carrefour, Tesco, Auchan, E.Leclerc, Intermarché, Metro, Kaufland i Selgros, można kupić wina w specjalnych „kapturkach" z logotypem kampanii . Partner Center chce w ten sposób podkreślić, że także importowane przez niego trunki nie są przeznaczone dla osób poniżej 18.roku życia.
Elementem kampanii był również - rozstrzygnięty na początku kwietnia - konkurs dla wychowawców na scenariusz lekcji poświęcony problematyce antyalkoholowej. Do uczestników należało nie tylko napisanie ciekawego scenariusza, ale też zorganizowanie zajęć na jego podstawie.
Kampania potrwa do jesieni. Patronat nad nią objęli: Polska Rada Centrów Handlowych, magazyny „Handel", „Supermarket Polska" i „Poradnik Handlowca" oraz portal Galeriehandlowe.pl.
Komentarze (0)