Motoryzacja » Samochody

Nissan zajmuje drugie miejsce w Wielkim Teście Salonów tygodnika Auto Świat

Nissan zajmuje drugie miejsce w Wielkim Teście Salonów tygodnika Auto Świat
Zobacz więcej zdjęć »
Podczas wczorajszego ogłoszenia wyników Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego przez tygodnik Auto Świat, Nissan został uhonorowany drugą nagrodą za wyniki osiągnięte podczas badania.

Tegoroczny test został przeprowadzony w 315 salonach samochodowych należących do 15 importerów o największej sprzedaży. Sprzedawcy Nissana okazali się świetnymi opiekunami klientów dla których jakość obsługi jest najważniejszą wartością.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ponadto w salonach Nissana sprzedawcy dbali o możliwość zapoznania się z samochodem w praktyce i ułatwiali ją klientom najskuteczniej spośród wszystkich badanych marek.

Polskie salony Nissana zostały również bardzo wysoko ocenione za jasne i zrozumiałe informacje produktowe przekazywane klientom, brak problemów z zaparkowaniem samochodu przed salonem oraz pełne skupienie sprzedawców na osobach odwiedzających salony.

Dyrektor Sprzedaży Nissana, Szymon Waluś komentując wyróżnienie podkreślił, że „Wyniki salonów Nissana w teście Auto Świata pokazują, że konsolidacja sieci dealerskiej, która miała miejsce w ostatnich latach podniosła jakość obsługi klientów i produktywność stacji dealerskich. Te zmiany dostrzegają osoby odwiedzające salony i punkty obsługi".

Szymon Waluś powiedział także, że "Polska jest dla Nissana w Europie rynkiem o strategicznym znaczeniu, co udowadnia sprzedaż z pierwszych miesięcy tego roku". „Na pewno jeszcze nie raz zaskoczymy pozytywnie naszych klientów w bieżącym roku" dodał Dyrektor Sprzedaży Nissan Sales Central & Eastern Europe

Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2008 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19,000 samochodów, uzyskując udział w rynku lokalnym na poziomie 2,7%. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.

Więcej informacji o sieci dilerskiej Nissana znaleźć można na stronie www.nissan.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »