Technologie » Telekomunikacja

Nokia 3310 – legendarny telefon komórkowy w nowej odsłonie

Od 22 maja tylko w Saturn i MediaMarkt

Nokia 3310, kultowy model telefonu, ceniony za trwałość i niezawodność, wraca       w nowej odsłonie. Już od 22 maja będzie można ją kupić w sklepach Saturn                i  MediaMarkt, które jako pierwsze sieci detaliczne w Polsce będą ją miały w ofercie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W 2000 roku odbyła się premiera słynnego „Gladiatora” Ridleya Scotta, a w Polsce do kin wszedł film Olafa Lubaszenki „Chłopaki nie płaczą”. Świat muzyki żył wtedy nową płytą U2 „All That You Can't Leave Behind”, a u nas premierą roku był album Paktofoniki „Kinematografia”.

Wszystkie te produkcje osiągnęły wielką popularność i dziś mają status kultowych. Podobnie było z Nokią 3310, prawdziwą ikoną wczesnej ery rozwoju telefonii komórkowej, również zaprezentowaną w 2000 roku. Model zdobył ogromną popularność wśród użytkowników. W sumie sprzedano na świecie ponad 126 mln egzemplarzy, co do dziś stawia      Nokię 3310 w czołówce najlepiej sprzedających się modeli w historii.

Nokia 3310 nie miała aparatu fotograficznego, wifi ani dotykowego wyświetlacza, a mimo to stała się kultowym modelem telefonu, do dziś cenionym za trwałość i niezawodność. Telefon zdobył uznanie dzięki swojej prostocie i wręcz legendarnej już trwałości. W Nokii 3310 można było skomponować własny dzwonek, korzystać z dodatkowych funkcji jak kalendarz czy kalkulator, ale największym hitem okazała się gra „Snake” - autentyczny symbol mobilnej rozrywki.

Dziś kultowa Nokia 3310 wraca w nowej odsłonie. W sklepach Saturn i MediaMarkt będzie można ją nabyć już od 22 maja.

Model wyprodukowany przez HMD ma kształt zbliżony do oryginału, ale wygląd został nieco odświeżony. Tegoroczna wersja, dostępna w czterech kolorach obudowy, jest smuklejsza i lżejsza. Ma większy, zaokrąglony ekran o przekątnej 2,4 cala, zapewniający wygodniejsze korzystanie w świetle słonecznym. Nowością jest także aparat 2 MP z lampą błyskową LED, kolorowy wyświetlacz, nowy interfejs oraz możliwość słuchania radia i odtwarzacz muzyki MP3.

W nowej wersji Nokii 3310 nie mogło zabraknąć odświeżonej gry „w węża” ani kultowych dzwonków. Nie zmieniła się legendarna wytrzymałość baterii. Użytkownicy Nokii 3310    mogą rozmawiać przez telefon nawet cały dzień bez konieczności ładowania. W trybie spoczynku aparat wytrzyma do miesiąca, więc nawet na dłuższy wyjazd nie trzeba brać ze sobą zasilacza. -  W czasach, gdy tak wiele godzin spędzamy ze smartfonem w dłoni, powrót Nokii 3310 przypomina nam, do czego właściwie służyły telefony. To prosty, wytrzymały model, niewymagający codziennego ładowania, zapewniający wygodne korzystanie ze wszystkich podstawowych funkcji – mówi Dariusz Chróścik, Kierownik Działu Zakupu Foto/Telekom w MediaMarktSaturn Polska, która jako pierwsza wprowadza Nokię 3310 do sprzedaży w swoich sieciach handlowych. – Wszyscy ciekawi nowej Nokii 3310 mogą przetestować jej funkcje w sklepach MediaMarkt i Saturn, a fachowy personel chętnie odpowie na wszystkie pytania związane z jej użytkowaniem.

W czasach premiery swojej pierwszej wersji w 2000 roku Nokia 3310 była symbolem nowoczesności i innowacyjnego podejścia. Przez 17 lat wiele się zmieniło w branży telefonów komórkowych, ale klasyczny model wciąż ma swoje atuty, które z pewnością doceni szerokie grono użytkowników. Cena telefonu w sklepach MediaMarkt i Saturn to 269 zł.

MediaMarktSaturn Polska to wiodący sprzedawca detaliczny elektroniki użytkowej oraz związanego z nią serwisu i usług. Grupa wyznaczyła sobie rolę partnera, codziennego towarzysza i przewodnika po fascynującym, choć coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym. MediaMarktSaturn wychodzi naprzeciw potrzebom różnych grup klientów, oferując szeroki wachlarz produktów i marek, w tym marek własnych:  ok., KOENIC ISY i PEAQ. W Polsce grupa obejmuje 60 sklepów MediaMarkt, 21 sklepów Saturn oraz 3 sklepy Saturn Connect. Obie marki realizują strategię rozwoju sprzedaży wielokanałowej, łącząc swoje sieci marketów z platformami handlu internetowego. Oprócz tego, grupa prowadzi działalność internetową poprzez sklep redcoon.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

roots_as

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »