Firma » System prawny
Nowa identyfikacja wizualna JWP
Zmiana obejmuje odświeżenie logotypu, profili w mediach społeczościowych, przebudowę strony internetowej a także produkcję nowych materiałów promocyjnych i biurowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe kolory i elementy graficzne łączą w spójną całość wszystkie trzy podmioty wchodzące w skład Grupy, czyli Kancelarię JWP Rzecznicy Patentowi, Kancelarię JWP Adwokaci i Radcowie Prawni oraz Fundację JWP Pomysł|Patent|Zysk. Strona internetowa, w nowej odsłonie zawierająca elementy interaktywne, pozwala w łatwy sposób zapoznać się z ofertą usług rzecznikowskich i prawniczych oraz z innymi aktywnościami Grupy JWP, takimi jak publikacje, kanały edukacyjne w mediach społecznościowych, działania szkoleniowe i prospołeczne. W nowej identyfikacji dominuje elegancki granatowy kolor oraz czyste, nowoczesne wzornictwo. Nieco inny jest tylko wizerunek Fundacji JWP, dla której dominującym kolorem jest zielony a na stronie i w materiałach graficznych powtarza się motyw dłoni chroniących młodą roślinę, symbolizującą własność intelektualną.
Grupa JWP jest wyjątkowym podmiotem na polskim rynku. Skupia doświadczenie i możliwości kancelarii rzeczników patentowych, kancelarii prawnej oraz organizacji non-profit. Odświeżenie wizerunku jest kolejnym krokiem na drodze dynamicznego rozwoju Grupy. Od momentu jej utworzenia w 2012 r. zatrudnienie w podmiotach do niej należących wzrosło o 17,5%. W 2015 r. Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi, największa i najstarsza spółka wchodząca w skład Grupy, otworzy nowe biura we Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi powstała w 1992 r., jej udziałowcami są rzecznik patentowy Magdalena Pietrosiuk oraz rzecznik patentowy i radca prawny Dorota Rzążewska, która pełni też funkcję Wspólnika Zarządzającego. Mecenas Rzążewska jest też jednym z partnerów w JWP Adwokaci i Radcowie Prawni, wspólnie z Aleksandrą Gorzkiewicz, adwokatem i Agnieszką Rolbiecką, radcą prawnym. Na początku tego roku dołączył do nich Tomasz Grucelski, adwokat i rzecznik patentowy.
W warsztatach i szkoleniach Fundacji JWP, w której pro-bono udzielają się pracownicy kancelarii rzecznikowskiej oraz adwokacko-radcowskiej, wzięło do tej pory udział blisko 1000 osób. Fundacja JWP opracowała autorski program edukacyjny „Rzecznicy Talentów”, skierowany do studentów uczelni technicznych. Program ma na celu promowanie wiedzy o ochronie własności intelektualnej i zawodu rzecznika patentowego. Trwa właśnie jego druga edycja.
Nową identyfikację Grupy JWP stworzyła agencja interaktywna Chillo-Web.
Więcej informacji:
Karolina Tołwińska
Tel. 22 4360507
E: karolina.tolwinska@jwp.pl
Komentarze (0)