Gospodarka » Żywność
Nowa marka syropów - Jarmark Polski
Zobacz więcej zdjęć » |
Jarmark Polski jest drugą marką syropów w portfelu produktowym, obok marki Paola plasowanej w segmencie premium. Wprowadzenie produktu jest podyktowane potrzebami rynku. Rynek syropów według danych ACNielsen wart jest blisko 300ml złotych, z czego ok. 30% generowane jest przez marki ekonomiczne i produkty private label.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jarmark Polski to marka o tradycyjnym charakterze, reprezentująca bogactwo i dobrodziejstwo polskiej wsi. W ramach Jarmarku Polskiego wprowadzono dwa główne smaki syropów – Malinę i Wiśnię, w większych opakowaniach, niż konkurencyjne produkty – w butelkach 500 ml w cenie 3,79 PLN. Poza tym w kanale nowoczesnym dostępne będą również smaki Malina oraz Malina z Cytryną w opakowaniach o pojemności 970 ml, w cenie 7,29 PLN.
Wprowadzenie produktu na rynek jest wsparte kampanią w mediach branżowych.
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
Komentarze (0)