Firma » Biznes
Nowa odsłona serwisu My Way Paradyż Group
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Teraz poszukiwanie odpowiednich płytek jest niezwykle proste, a przy tym bardzo przyjemne! Wszystko dzięki wprowadzeniu nowoczesnych funkcjonalności oraz intuicyjnego, przejrzystego menu.
Kolekcje marki My Way Paradyż Group prezentują oryginalny, światowej klasy design i powstają przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii produkcji. Chcąc jak najpełniej ukazać ich piękno, twórcy nowego serwisu internetowego marki zdecydowali się na poziomy układ strony, nie wymagający przewijania oraz wykorzystanie zdjęć aranżacyjnych kolekcji jako tła serwisu. Dzięki temu już pierwszy kontakt z witryną pozwala na podziwianie najnowszych propozycji My Way Paradyż Group.
Portfolio marki podzielone zostało na cztery kategorie: Kolekcje 25x75 cm, Stone Design, Wood Design i Kolekcje FIT. Użytkownik może obejrzeć każdą linię na dużych zdjęciach aranżacyjnych, prezentowanych w łatwej do przewijania formie oraz bardziej szczegółowo – wskazując interesujące go elementy wchodzące w skład prezentowanego wnętrza. Ponadto, klikając w wybrany komponent, można dowiedzieć się więcej na temat jego cech charakterystycznych, montażu i użytkowania. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce odnalezienie produktów na stronie jest niezwykle proste. Mechanizm w intuicyjny sposób pozwala odnaleźć poszukiwane elementy według ściśle określonych wytycznych użytkownika. Strona oferuje także możliwość skalkulowania kosztu zakupu płytek – z wariantem zapisania wyceny w pliku PDF. To wygodne ułatwienie dla tych, którzy wybierają się do salonu, aby obejrzeć produkty na żywo. Na stronie znajdują się również informacje o tym, w którym salonie można zobaczyć daną kolekcję w formie ekspozycji, a następnie gdzie ją kupić. Z tak kompleksowymi danymi poszukiwanie wymarzonych płytek staje się czystą przyjemnością.
Zapraszamy na www.myway-paradyz.com
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
Komentarze (0)