Motoryzacja » Samochody

Nowa stylistyka salonów Volkswagena

Nowa stylistyka salonów Volkswagena
Zobacz więcej zdjęć »
Volkswagen wdraża nową, modularną koncepcję budowy salonów samochodowych, wyróżniających się nowoczesnym designem. Pierwszy taki salon w Polsce został otwarty w Siedlcach. Będzie to zarazem pierwszy salon Volkswagena w tym mieście.

Volkswagen aspiruje do miana najbardziej innowacyjnej marki wśród producentów wolumenowych. Realizacja tego planu dotyczy nie tylko zaawansowania technicznego samochodów, ale również uwzględnia architekturę salonów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Carsed, pierwszy salon w Polsce zbudowany zgodnie z modularną koncepcją został dziś otwarty w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 181a. Na powierzchni wystawowej obiektu, która wynosi ponad 500 m2, prezentowanych jest 18 samochodów. Całkowita powierzchnia budynku to 3000 m2. Carsed jest pierwszym salonem Volkswagena w Siedlcach.

Modularna koncepcja budowy salonu to coś zdecydowanie więcej niż klasyczny projekt architektoniczny. Biorąc pod uwagę szeroki zakres potrzeb, oferuje wiele kombinacji indywidualnych elementów, pozwala na aranżację salonu niezależnie od kontynentu, kraju czy wielkości gruntu. Pozwala na dowolne rozmieszczenie wybranych paneli wewnątrz, w zależności od potrzeb dilera zapewnia dużą elastyczność i możliwość nowej aranżacji salonu w przypadku zmiany sytuacji rynkowej lub dużych akcji marketingowych.

Nowe salony wyróżniają się białą ramą budynku, okalającą szklaną fasadę. Ich forma jest przejrzysta i prosta, taka jak image marki. Całość zapewnia identyfikację nawet z dużej odległości i w łatwy sposób odróżnia salon Volkswagena od konkurencji. Wnętrze dzięki modularnej budowie, zapewnia więcej miejsca na ekspozycję samochodów, ponadto powierzchnia wystawowa, punkty przyjęcia do serwisu oraz sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów są ze sobą lepiej powiązane. Nowoczesny design i eleganckie elementy wyposażenia tworzą wnętrze zachęcające klientów do dokładnego zapoznania się z ofertą dilera.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »