Technologie » Telekomunikacja

Nowe możliwości w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening w CRM firmy Microsoft

Nowa aktualizacja Microsoft Dynamics CRM planowana jest w drugim kwartale 2014 roku.

Microsoft poinformował o wprowadzeniu nowego, wszechstronnego zestawu funkcjonalności do rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. Pozwoli on przedsiębiorstwom na oferowanie swoim klientom odpowiednich produktów i usług oraz podejmowanie działań we właściwy sposób i we właściwym czasie, aby utrzymywać z nimi jak najlepsze relacje. Nowa aktualizacja rozwiązania CRM firmy Microsoft planowana jest w drugim kwartale 2014 roku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Microsoft wprowadził w rozwiązaniu nowe funkcje, które mają usprawnić działania pracowników działu marketingu poprzez umożliwienie im efektywnego tworzenia i zarządzania kampaniami marketingowymi. System pozwala firmom na opiekę nad klientami w sposób spersonalizowany z wykorzystaniem praktycznie dowolnego urządzenia i w dowolnym miejscu, a także wspiera przedsiębiorstwa w skuteczniejszej sprzedaży. Aktualizacja wprowadza również możliwości tzw. social listening do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w obrębie organizacji, pozwalając większej liczbie pracowników na wgląd w działania realizowane przez firmę.

 - Przedsiębiorcy potrzebują takich rozwiązań, które oferują im wgląd w sytuację rynkową i możliwość dostarczenia klientom unikalnych doświadczeń - powiedział Bob Stutz , corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM. - Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM upowszechnia social listening, oferuje nowe możliwości marketingowe i umożliwia firmom większe oddziaływanie na klientów oraz zapewnianie im wyjątkowej obsługi. Dzięki nowej wersji istotnie zmieniamy rynek CRM - dodał.


Bardziej inteligentny marketing


Dyrektorzy działów marketingu potrzebują takiego rozwiązania, które pomoże im planować i realizować duże kampanie marketingowe, zaoferuje wgląd w efekty działań oraz umożliwi optymalizację marketingu mix w celu zapewnienia większego oddziaływania na prowadzony biznes.


Microsoft Dynamics Marketing (dawniej MarketingPilot) zapewnia te możliwości wraz z funkcjonalnościami w zakresie automatyzacji marketingu dostępnymi w rozwiązaniu Microsoft Dynamics CRM oraz dostarcza wiedzę, która umożliwia pracownikom marketingu podejmowanie bardziej przemyślanych działań i efektywniejszą współpracę z klientami. Nowa wersja aplikacji bazuje na podstawowym planowaniu marketingu i oferuje nowe funkcje, które obejmują wizualne projektowanie kampanii marketingowych, pozwalając na tworzenie rozbudowanych kampanii w sposób bardziej intuicyjny i łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. To wszystko z kolei pozwala dyrektorom działów marketingu skuteczniej docierać do swoich klientów za pośrednictwem wielu kanałów. Ponadto rozwiązanie oferuje im nowe możliwości dotyczące obsługi szans sprzedażowych i oceny działań podejmowanych przez aktualnych i potencjalnych klientów, a także skalowalny e-mail marketing, który umożliwia dostarczenie milionów wiadomości dziennie, oraz głęboką analitykę marketingową, aby mogli zmierzyć i zwiększyć zwrot z inwestycji marketingowych. Nowe możliwości rozwiązania będą dostępne w 10 językach na 32 rynkach[1].

Spersonalizowana obsługa klienta


Obsługa klienta, zdolność organizacji do wspierania, aangażowania i reagowania na potrzeby klientów ma coraz bardziej strategiczne znaczenie dla każdej firmy. Sukces organizacji wynika ze zrozumienia i wglądu w potrzeby konsumentów w każdym kanale, w tym mobilnym, WEB i social, aby zapewnić im najlepszą obsługę.


System Microsoft Dynamics CRM usprawnia podstawowe funkcje zarządzania działalnością firmy i wprowadza nowe narzędzie Unified Service Desk, przeznaczone dla call center, które pozwala pracownikom prowadzić jednocześnie wiele działań, zwiększając ich wydajność poprzez automatyzację powtarzalnych zadań i wyświetlanie skryptów, a tym samym umożliwia im oferowanie bardziej spersonalizowanej i skutecznej obsługi.


Oprócz korzyści wynikających z nabycia firmy Parature w styczniu br. Microsoft Dynamics CRM oferuje teraz klientom możliwość wyboru opcji obsługi klienta - od narzędzi typu self-service, poprzez portale wsparcia, Facebook i Twitter, po internetowe czaty i wideo. Dzięki temu firmy zyskują wspólną bazę wiedzy, która pozwala zapewnić klientom właściwą odpowiedź w odpowiednim czasie i za pośrednictwem odpowiedniego kanału.


Social dla wszystkich


Tajemnicą dobrych relacji z klientami jest umiejętność słuchania. Aby pomóc pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta lepiej wsłuchiwać się w potrzeby konsumentów, uzyskać wgląd w ich sytuację i bardziej efektywnie z nimi współpracować we wszystkich kanałach społecznościowych, Microsoft zaprezentował Microsoft Social Listening. Ta nowa usługa oferuje możliwości prowadzenia analiz i wywiadów marketingowych dzięki konwersacji społecznej, w tym pomiaru nastrojów w szerokim zakresie kanałów społecznych. Pozwala to także na śledzenie w czasie rzeczywistym produktu, marki, konkurenta i kampanii realizowanych na całym świecie, aby rzeczywiście zrozumieć swoich klientów i ich działalność w społecznej sieci internetowej.

Microsoft Social Listening będzie dostępny w ramach subskrypcji Microsoft Dynamics CRM Online w planie Professional bez dodatkowych opłat. Klienci korzystający z rozwiązania on-premise mogą skorzystać z usługi, ponosząc marginalny koszt.

Więcej informacji na temat aktualizacji można znaleźć na blogu Boba Stutz'a: https://community.dynamics.com/crm/b/crmconnection/default.aspx, oraz na stronie http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-vision.aspx.

 

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych.  Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również  w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics. 

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).


Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-monib@microsoft.com


[1] Microsoft Dynamics Marketing będzie dostępny w 32 krajach: Austrii, Australii, Kanadzie, Chile, Kolumbii, Kostaryce, Brazylii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Grecji, Indiach, Irlandii, Izraelu, we Włoszech, w Luksemburgu, Malezji, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Peru, Portugalii, Portoryko, Republice Południowej Afryki, Singapurze, Hiszpanii, Trynidadzie i Tobago, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, w 10 językach: duńskim, holenderskim, angielskim, fińskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portugalskim, hiszpańskim i szwedzkim.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »