Firma » Bankowość
Nowość w BRE Banku- gwarancja bankowa przez Internet
- samodzielne składanie zleceń i dyspozycji dotyczących gwarancji własnych
- monitorowanie przebiegu obsługi zlecenia
- składanie zleceń zmiany kwoty lub daty ważności czynnych gwarancji
- przeglądanie danych wszystkich czynnych gwarancji oraz dokumentów
- wygenerowanych w Banku na podstawie zleceń Klienta złożonych za pomocą systemu iBRE
Nowa funkcjonalność umożliwia nie tylko samodzielne składanie gwarancji standardowych, których treść jest zgodna ze stosowanymi w Banku standardami, ale także gwarancji niestandardowych, o treści proponowanej przez Klienta, która może być negocjowana z Bankiem za pośrednictwem systemu iBRE, przy czym Klient widzi tekst z poprawkami w wersji ostatnio przekazanej przez Bank. Klient może również samodzielnie zlecić zmianę kwoty lub daty ważności czynnych gwarancji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Tym, co wyróżnia nowy produkt BRE Banku jest moduł negocjacyjny, który nie tylko umożliwia wymianę informacji pomiędzy klientem, a Bankiem, skutkującą zmianą możliwość negocjacji treści gwarancji, ale także archiwizuje te zapisy. Dzięki temu, każda ze stron może w dowolnym momencie powrócić do wybranej przez siebie kopii dokumentu. To bardzo przydatne i porządkujące rozwiązanie"- podkreśla Paweł Bryła, dyrektor Departamentu Transakcji Handlowych w BRE Banku.
Zasady składania i autoryzacji zleceń w iBRE są takie same jak dla zleceń dotyczących pozostałych produktów Trade Finance. Do formularza zlecenia użytkownik sytemu iBRE może dołączyć maksymalnie 5 plików elektronicznych w formacie jpg, pdf lub txt, o łącznej wielkości do 2MB - kopię kontraktu lub jego fragmentów albo inne, ważne dokumenty. Nowa aplikacja iBRE może obsługiwać zlecenia dotyczące gwarancji z tekstem w językach: polskim, angielskim i niemieckim. BRE Bank udostępnia teksty gwarancji standardowych w języku polskim i angielskim.
Przypomnijmy, że w listopadzie ub. roku BRE Bank rozszerzył funkcjonalność iBRE o możliwość zdalnej obsługi dwóch produktów: akredytywy dokumentowej obcej oraz inkasa importowego.
„Dzisiaj, po roku od ostatniego wdrożenia możemy z całą pewnością powiedzieć, że nasi klienci bardzo chętnie wykorzystują aplikacje modułu Trade Finance. Ponad 90% wszystkich transakcji obsługiwane jest w formie elektronicznej. Powód, dla którego wynik jest tak dobry, jest bardzo prosty. Przyzwyczajeni do takiej wygody w finansach osobistych, oczekujemy od systemów korporacyjnych podobnych, przyjaznych użytkownikom rozwiązań"- dodaje Paweł Bryła.
Komentarze (0)