Firma » Biznes
Nowy akcjonariusz i nowe przejęcia jeszcze w tym roku
W dniu 22 września br. Digital Avenue przeprowadził emisję akcji skierowaną do Marka Kamoli, dotychczasowego akcjonariusza, który w ten sposób zwiększył swoje zaangażowanie w Spółce do ponad 7%. Marek Kamola jest inwestorem giełdowym, akcjonariuszem m.in. Benefit Systems. Jest to kolejne zwiększenie przez niego zaangażowania w Spółce – poprzednio zwiększył swój udział do ponad 5,3%.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zwiększenie zaangażowania w Spółkę przez dotychczasowego Akcjonariusza pokazuje jego zaufanie do zarządu Digital Avenue i poparcie dla realizowanej dotychczas strategii rozwoju. Spółka dynamicznie poprawia wyniki finansowe i systematycznie dokonuje kolejnych przejęć - mówi Sylwester Janik, przewodniczący rady nadzorczej Digital Avenue, zarządzający funduszem MCI.TechVentures, w którego portfelu znajduje się Digital Avenue.
Ostatnie NWZA przegłosowało również emisję akcji dla MCI Management S.A. W ręce funduszu trafią papiery o wartości 460 tys. zł. Celem oferty jest rozliczenie istniejących wobec MCI zobowiązań spółki z tytułu umowy sprzedaży udziałów iPlay Sp. z o.o., zawartej w 2007 r.
Kontynuujemy strategię rozbudowy Grupy Kapitałowej, zarówno poprzez przejęcia, które zamierzamy zrealizować jeszcze w tym roku, jak i przez rozwój organiczny. Kolejne akwizycje chcielibyśmy przeprowadzić jeszcze w bieżącym roku. Cieszę się, że nowi inwestorzy oraz dotychczasowy duży akcjonariusz są zainteresowani dalszą inwestycją w Spółkę. Wierzę, że realizowana przez nas strategia rozwoju spółki będzie w długoterminowej perspektywie źródłem satysfakcjonującej stopy zwrotu dla wszystkich naszych Akcjonariuszy - komentuje Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.
Portale należące do Digital Avenue, docierające do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie (czyli do 15% ogółu polskich internautów), osiągnęły w I półroczu 2011 r. blisko 3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i ponad 520 tys. zysku EBITDA. Zysk netto spółki wyniósł na koniec czerwca 2011 r. - 314 tys. zł (wzrost o 15%), a wskaźnik EBITDA 521 tys. zł (wzrost o 23%). To tyle, co przez cały ubiegły rok. Według specjalistów z domu mediowego MPG, przy wzroście całego rynku reklamy w Polsce o ok. 6,9%, rynek reklamy internetowej rośnie o ponad 17% rocznie. Z kolei tempo wzrostu Digital Avenue jest kilkukrotnie wyższe niż całego rynku reklamy internetowej.
………..………..………..……….……..………..………..……….………..……….………..………..…………
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 3 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,5 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
Komentarze (0)