Firma » Praca
Nowy Dyrektor w On Board PR
Zobacz więcej zdjęć » |
Ewa Marczyk-Chłopecka objęła stanowisko Dyrektora Działu Healthcare w On Board PR Ecco Network. Kieruje obecnie siedmio osobowym zespołem konsultantów specjalizujących się w zagadnieniach rynku farmaceutycznego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W swoim zespole ma również lekarzy-ekspertów do spraw analizy przekazów do grup terapeutycznych. Jej dział świadczy m.in. takie usługi jak: PR korporacyjny dla klientów farmaceutycznych, prowadzenie programów edukacyjno-informacyjnych skierowanych do środowiska medycznego i pacjentów, kształtowanie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie, pr kryzysowy oraz prowadzenie biur prasowych dla klientów On Board PR.
Dział Healthcare specjalizuje się także w doradztwie strategicznym dla podmiotów działających na rynku medycznym. Rekomendacje On Board Ecco Network są wydawane na podstawie raportów i analiz oraz wywiadów z ekspertami z sektora. Firma wspiera klientów w kompleksowej usłudze pozyskiwania Funduszy Europejskich w projektach informacyjnych.
Zadaniem Ewy Marczyk-Chłopeckiej jako nowego Dyrektora Działu Healthcare będzie rozwój usług z zakresu marketingu medycznego, które obecnie są częścią działań pr’owych w On Board PR. „Moim celem będzie dalszy rozwój oferty działań marketingowych służących zwiększeniu rozpoznawalności marek i usług firm farmaceutycznych oraz budowanie relacji klientów ze środowiskiem medycznym. On Board PR dysponuje wieloletnim doświadczeniem i międzynarodowym know-how na rynku farmaceutycznym. Współpraca z nami jest z pewnością najlepszym wyborem dla firm z tego sektora poszukujących wsparcia w działaniach komunikacyjnych.”- podkreśla Ewa Marczyk-Chłopecka.
Ewa Marczyk – Chłopecka jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, BlauPharma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne - Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii „Odnaleźć siebie”, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne - „Serce na nowo”, Polskie Towarzystwo Epileptologiczne - „Pomagaj bez obaw”, Klinika Zaburzeń Snu „Dobrze śpij-aktywnie żyj”, Unia Farmaceutów – Właścicieli Aptek - „Bezpieczne stosowanie leków”. Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.
On Board Public Relations (www.onboard.pl) członek ECCO International Communications Network (www.ecco-network.com) - jednej z największych międzynarodowych sieci firm PR zorientowanych na realizację działań komunikacyjnych w wymiarze globalnym. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. W ramach projektu Corporate Values Index 2009 oferujemy dedykowane wartościom korporacyjnym usługi, w tym m.in. warsztat dla przedstawicieli zarządu oraz kadry menadżerskiej nt. zarządzania i komunikowania poprzez wartości firmy.
Biura sieci ECCO International Communications Network znajdują się m.in. w: Amsterdamie, Antwerpii, Barcelonie, Pekinie, Berlinie, Brnie, Brukseli, Budapeszcie, Buenos Aires, Kairze, Chicago, Kopenhadze, Dubaju, Dublinie, Düsseldorfie, Edynburgu, Eindhoven, Helsinkach, Londynie, Meksyku, Mediolanie, Bombaju, Monachium, Nowym Jorku, Oslo, Paryżu, Pradze, Sztokholmie, Wiedniu i w Warszawie.
Komentarze (0)