Firma » Biznes
Nowy Piotr i Paweł łamie stereotypy. Piotr i Paweł rozpoczyna rok 2013 wielką rewolucją
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
, który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej. Tym samym Piotr i Paweł zamierza odmienić rynek supermarketów, gdyż oferuje Klientom jeszcze więcej niż konkurencja.
Już pierwsze w roku 2013 otwarcie Piotra i Pawła przy ul. Druskienickiej w Poznaniu to nie tylko rewolucja w komunikacji, lecz przede wszystkim otwarcie idealnego sklepu z udoskonalonym standardem obsługi, poziomu cen oraz dostępności asortymentu, opierający się na 5 gwarancjach: gwarancji dostępności produktów, gwarancji świeżości, sprawnej obsługi przy kasach, niskich cen oraz zgodnych cen na półce i przy kasie.
Piotr i Paweł, oferujący już od 22 lat najwyższą jakość zakupów, odbierany jest przez Klientów jako delikatesy. Szeroki asortyment, wyszkolony i uprzejmy personel, eleganckie meble, czystość w sklepie tworzą wizerunek drogiego sklepu. Klient postrzega jakość przez pryzmat ceny, nie tylko w zakupach spożywczych. Nowy Piotr i Paweł udowadnia, że jest to tylko stereotyp, a dowodem na to są gwarancje, które wyznaczają nowe standardy, a jeśli są łamane, to od razu Klientowi rekompensowane.
Każdy kto udowodni, iż komunikowana zasada nie jest respektowana przez Sklep, odbiera kupon z 15% rabatem na kolejne zakupy.
Nad całością będzie czuwał system kontroli zadowolenia Klientów, którego monitoring pozwoli na ciągłe usprawnianie supermarketów Piotr i Paweł.
Program „5 gwarancji” dotyczy dwóch nowo otwieranych sklepów Piotr i Paweł, przy ul. Druskienickiej w Poznaniu oraz w „Galerii Mallwowa” w Skórzewie k. Poznania.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)
Komentarze (0)