Gospodarka » Przemysł
Nowy projekt On Board PR dla NSZZ Solidarność.
Zobacz więcej zdjęć » |
Na zlecenie NSZZ Solidarność firma On Board PR (www.onboard.pl) będzie odpowiedzialna za koordynację ogólnopolskiej kampanii społecznej „Solidarność na kryzys” (www.solidarnoscnakryzys.pl). Celem kampanii jest promocja rozwiązań antykryzysowych opartych na idei solidarności społecznej oraz otwartego dialogu przedsiębiorców z pracownikami wspartego aktywną polityką państwa. W ramach współpracy firma On Board PR będzie odpowiedzialna za obsługę medialną kampanii oraz wsparcie organizacyjne realizacji projektu. Za realizację prac z ramienia On Board PR będzie odpowiadać Małgorzata Czerepak z działu Corporate PR kierowanego przez Iwonę Kubicz.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
NSZZ Solidarność (www.solidarnosc.org.pl) to największy związek zawodowy w Polsce, zrzeszający ponad 700 tysięcy pracowników różnych branż w całym kraju. NSZZ „Solidarność" został powołany w Polsce w wyniku protestu robotniczego i utworzony w sierpniu 1980 r. w Gdańsku. Opierając swoje działania na gruncie etyki chrześcijańskiej „Solidarność” prowadzi działalność w zakresie obrony godności, praw i interesów pracowniczych członków Związku oraz realizacji ich potrzeb materialnych, społecznych i kulturalnych.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Sabre, Magellan, Merkury, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)