Technologie » Internet
Nowy serwis internetowy Junkersa
Zobacz więcej zdjęć » |
Zasadniczą częścią serwisu jest katalog produktów. Każde urządzenie zawiera zarówno opis podstawowy, jak i bardziej szczegółowy, instrukcję obsługi oraz cennik. Dzięki temu użytkownik, który chce poszerzyć swoją wiedzę o wyrobach Junkersa, bez trudu znajdzie wyczerpujące informacje o każdym rozwiązaniu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Edukacja w zakresie świadomego i odpowiedzialnego korzystania z energii stanowi jeden z najważniejszych celów Junkersa. Dlatego w nowym serwisie internetowym dużo miejsca poświęcono tym właśnie zagadnieniom. W sekcji „Porady" oraz „FAQ" można znaleźć przykłady ciekawych rozwiązań grzewczych oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Aby lepiej zrozumieć niektóre tematy, zamieszczono także animacje flashowe oraz rozbudowany słownik pojęć z branży grzewczej. Na stronie Junkersa znalazły się też informacje o programach pomocowych w ramach dofinansowania inwestycji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, a także przepisy prawne w tym zakresie.
Ze strony głównej można przejść na stronę www.junkers-energieodnawialne.pl, gdzie znajduje się wiele interesujących informacji związanych z energiami odnawialnymi. Ten serwis koncentruje się nie tylko na urządzeniach Junkersa, ale porusza też wiele innych tematów, jak na przykład biomasa czy energia wiatrowa. Porady związane z konserwacją urządzenia oraz informacje, jak powierzyć swoje urządzenie grzewcze w ręce fachowców w ramach umowy serwisowej, można znaleźć w sekcji „Serwis".
Nowy układ i szata graficzna umożliwią wygodniejszy dostęp do treści, przez co strona stała się łatwiejsza w odbiorze i nawigacji. Dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania treścią dodawanie nowych tekstów, zdjęć, czy filmów jest proste i pozwala na prawie natychmiastową aktualizację online. Już wkrótce na stronie pojawią się kolejne przyjazne dla użytkownika rozwiązania, jak na przykład szybkie wyszukiwanie punktów sprzedaży, instalatorów czy serwisantów. Grupa Bosch jest wiodącym w świecie producentem techniki motoryzacyjnej i przemysłowej, dóbr użytkowych oraz technicznego wyposażenia budynków. Obroty przedsiębiorstwa, zatrudniającego 280 tys. pracowników, wyniosły w 2008 roku 45,1 mld euro. Założony w 1886 roku w Stuttgarcie przez Roberta Boscha (1861-1942) "Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki" to dziś wielki koncern reprezentowany przez spółkę Robert Bosch GmbH oraz około 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Organizacja skupia ponadto ośrodki badawczo-rozwojowe i fabryki oraz dysponuje sprawnie funkcjonującą siecią dystrybucyjną. Aby utrzymać wiodącą pozycję technologiczną na rynku, Bosch przeznacza co roku ponad 3,5 miliardy euro na działalność badawczo-rozwojową, a w samym tylko 2008 roku przedsiębiorstwo zgłosiło do patentu ponad 3 tys. innowacji.
Społeczno-prawna struktura grupy Bosch zapewnia jej finansową niezależność i rynkową samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu inwestowanie w znaczące projekty, które zagwarantują mu przyszłość, a jednocześnie pozwala spełniać misję społeczną zgodną z przekonaniami założyciela firmy. 92% udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do Fundacji im. Roberta Boscha. Funkcje rynkowe udziałowca wypełnia instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG.
Działalność grupy Bosch w Polsce obejmuje sprzedaż części samochodowych i urządzeń diagnostycznych, elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel i Rotozip, urządzeń grzewczych oferowanych pod markami Junkers i Buderus, systemów zabezpieczeń i sprzętu z zakresu napędów i sterowań (Bosch-Rexroth). Ponadto w Polsce odbywa się produkcja systemów hamulcowych Bosch (w Mirkowie koło Wrocławia), a także sprzedaż i produkcja (w Łodzi) sprzętu AGD w ramach spółki Bosch-Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego (udział Boscha 50%).
Więcej informacji: www.bosch.com, www.bosch.pl
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)