Motoryzacja » Samochody
Nowy Volkswagen Polo - wnętrze
Zobacz więcej zdjęć » |
Deska rozdzielcza, od wersji Comfortline, pokryta jest tworzywem z wykorzystaniem tak zwanej techniki „slush", która daje szlachetną, miękką w dotyku strukturę powierzchni. Dolna część kokpitu oraz wstawki w drzwiach i poszyciu ścian dostępne są w kolorach czarny Titan lub Seashell.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ergonomia zorientowana na kierowcę
Konsola środkowa zwrócona jest w stronę kierowcy. Jej główne pola obsługowe, podzielone tak jak w poprzednim modelu, otrzymały całkowicie nową formę. Na samej górze znajdują się dwa centralne wyloty dmuchawy, które w zależności od wersji otoczone są odpowiednio błyszczącymi czarnymi lub aluminiowymi pierścieniami. Poziom niżej znajduje się listwa z przyciskami - doskonale widoczny i optymalnie umieszczony przycisk świateł awaryinych, przyciski ogrzewania tylnej szyby i siedzeń. Pod nimi - zastosowane po raz pierwszy w Polo elementy obsługowe radia i nawigacji. Najwyższym modelem jest RNS 310 - system radia i nawigacji z ekranem dotykowym, złączem multimedialnym (MEDIA-IN), możliwością odczytu MP3 (przez CD, DVD lub kartę SD) i gniazdem AUX-IN. System RNS 310 można rozszerzyć o zestaw głośnomówiący do telefonu.
Najniższy poziom zajmują, również nowe, elementy obsługowe klimatyzacji, oferowanej jako wyposażenie dodatkowe. Po prawej stronie znajduje się zamykany i chłodzony schowek. Wewnątrz umieszczony został uchwyt na okulary oraz - w zależności od indywidualnego wyposażenia - przycisk dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera, przycisk kontroli ciśnienia w oponach oraz złącze MEDIA-IN. Oddzielną komorę przeznaczono na instrukcję oraz książkę przeglądów samochodu.
Zegary podświetlone na biało
Nową formę nadano również zegarom - podświetlone teraz na biało nawiązują stylistycznie do zegarów Golfa. W nowej generacji Polo poziom paliwa wyświetlany jest cyfrowo.
Analogicznie do innych nowych modeli marki Volkswagen również dla Polo opracowano nowe, trójramienne kierownice. W najwyższej wersji wyposażenia kierownica pokryta jest skórą. Jako opcja dostępna jest kierownica wielofunkcyjna z przyciskami obsługowymi w lewym ramieniu. Podobnie jak obramowanie dysz wentylacji, także pokrętło świateł w wersji Comfortline i Highline, wykonane jest z metalu.
Wyjątkowo ergonomiczne są kieszenie i zagłębienia w tapicerce drzwi (z miejscem na 1,5-litrową butelkę) oraz środkowy podłokietnik ze schowkiem - po raz pierwszy dostępny w Polo.
Więcej przestrzeni
W Polo piątej generacji zastosowano nowe fotele kierowcy, pasażera oraz tylną kanapę. Na wszystkich pięciu miejscach siedzących do dyspozycji jest dodatkowa przestrzeń. Większa długość wnętrza (1.674 milimetry, czyli + 8 mm) odczuwalna jest przede wszystkim w przestrzeni na wysokości kolan z tyłu. Przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o 22 milimetry (1.372 mm). Dzięki większym wymiarom wnętrze nowego Polo jest przestronniejsze. Seryjnie dzieloną w proporcji 60:40 tylną kanapę można łatwo złożyć, a podwójna podłoga, z możliwością zamontowania na dwóch różnych wysokościach, daje równą powierzchnię. Dzielona kanapa oraz podwójna podłoga stanowią wyposażenie seryjne.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)