Technologie » Telekomunikacja

O kampaniach SMS ciąg dalszy

O kampaniach SMS ciąg dalszy
Zobacz więcej zdjęć »
SMS to jedynie 160 znaków, jednak zagadnienie kampanii SMS jest znacznie bardziej obszerne. Dziś porównamy kampanie SMS z innymi formami marketingu w kontekście czasu osiągnięcia wzrostu sprzedaży.

Różnorodne techniki marketingowe i reklamowe odznaczają się różnymi cechami, jednak każdy przedsiębiorca i marketer oczekuje dwóch rzeczy: maksymalnych zysków w jak najkrótszym czasie. Przypatrzmy się zatem kampaniom SMS oraz innym formom reklamy pod względem czasu, jaki potrzebny jest na realizację kampanii i odczuwalny wzrost sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampanie SMS wśród innych form reklamy

Im większy postęp technologiczny, tym więcej form reklamy. Tradycyjne media (prasa, radio, telewizja), nośniki zewnętrzne i ulotki wymagają przygotowania. Zaplanowanie kampanii w telewizji to nawet rok przygotowań. Przygotowanie briefu, wybór agencji, realizacja, zabukowanie czasów emisji w poszczególnych stacjach – to wszystko sprawia, iż tradycyjne formy reklamy nie są wolne od wad, bowiem reklama kocha aktualny kontekst, a ten niemożliwy jest do zaplanowania. Jeżeli oczywistym jest, że w grudniu będzie śnieg, a na jesień ludzie będą się przeziębiać, o tyle na przykład podwyżki cukru nie zaplanujemy jak motywu przewodniego kampanii telewizyjnej. Aktualnie nośne medialnie tematy, jak wspomniane podwyżki cukru, zaplanować można natomiast w kampaniach SMS właśnie.

Które zatem formy reklamy są najlepsze pod względem szybkości przygotowania i zebrania wyników w postaci większej sprzedaży?

  • reklama w skrzynkach pocztowych

  • kampanie SMS

  • reklama w komunikatorach

Kampanie SMS a zyski

A co z zyskami? Czy kampanie SMS również przodują w tej kategorii? Jak najbardziej. Wyniki badań ankietowych wskazują, że 97% SMS-ów odczytywanych jest już w czasie 4 minut po dostarczeniu do skrzynek. Oznacza to, że zaplanować i zrealizować kampanię SMS możesz w kosmicznie szybki sposób.

Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »