Rozrywka i wypoczynek » Sport
Odważ się na rozmowę z Kubą Błaszczykowskim
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Odważ się na rozmowę z Kubą Błaszczykowskim
Warszawa, 27.05.2019 r.
Kubę Błaszczykowskiego pokochały rzesze fanów. Imponuje nie tylko dorobkiem na boisku, ale przede wszystkim wielkim sercem dla potrzebujących i jeszcze większą skromnością. Za sprawą nowej kampanii Lay`s „Wejdź do gry z Kubą”, teraz każdy może poznać go bliżej. Wystarczy laptop albo smartfon z aplikacją Facebook Messenger.
Z Kubą Błaszczykowskim, a właściwie z jego wirtualnym alter ego – chatbotem opracowanym we współpracy Lay’s z piłkarzem, można porozmawiać między innymi o największej pasji Kuby, czyli piłce nożnej. Opowiada o początkach swojej kariery, jej przełomowych momentach, a także o swoich piłkarskich umiejętnościach. Bardziej dociekliwi mają szansę odkryć sekretną taktykę gry popularnego zawodnika – pół żartem, pół serio.
Uczestnicząc w czacie, można dowiedzieć się również jak Kuba spędza wolny czas, co go motywuje, denerwuje i stresuje, a nawet co lubi jeść na obiad. Nie brakuje mu też poczucia humoru. Były kapitan reprezentacji Polski opowiada piłkarskie suchary, rysuje, a nawet… tańczy. Ponadto na osoby lubiące wyzwania czeka tajemnicza opcja „Zaskocz mnie”. W końcu kto nie chciałby niespodzianki od piłkarza takiej klasy?
„Wejdź do gry z Kubą”
Przy okazji rozmowy z Kubą można wziąć udział konkursie o mistrzowskie nagrody. W I. etapie konkursu Lay’s, jako oficjalny sponsor UEFA Champions League, zapraszał do gry o bilety na Finał Ligii Mistrzów w Madrycie – już 1 czerwca dziesięciu laureatów wraz z osobami towarzyszącymi weźmie udział w tym wielkimi piłkarskim święcie! Aktualnie w chatbocie, w ramach III. edycji konkursu Lay’s na uczestników czeka gra zręcznościowa, która przenosi wprost na piłkarskie boisko. Aby przejść pierwszy etap należy strzelić trzy z pięciu rzutów karnych, co może okazać się nie lada wyzwaniem. Następnie trzeba odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego warto wejść do gry z Kubą?”. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi otrzymają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: telewizor, koszulki sportowe Adidas i zestawy kibica od Lay’s. Konkurs trwa do 1 czerwca br.
Marka Lay`s zaskakuje nie tylko nowymi smakami chipsów
Popularnym producent przekąsek postanowił wykorzystać sztuczną inteligencję i chatbota, przybierającego osobowość Kuby Błaszczykowskiego, do komunikacji z fanami. Co ciekawe, bot reaguje na wulgaryzmy, za które wirtualny Kuba pokazuje żółte i czerwone kartki, dbając o kulturalny język w sieci. „Wejdź do gry z Kubą Błaszczykowskim” to nowatorska na rynku kampania, w której – nawiązując interakcje z chatbotem – klienci mogą poznać bliżej osobę sympatycznego piłkarza.
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Julian Krzyżanowski
Kierownik ds. komunikacji Pepsico
e-mail: Julian.Krzyzanowski@pepsico.com
Komentarze (0)