Dom » Nieruchomość
Odwrócona kampania San Markos: Budimex Nieruchomości kupuje mieszkania
Zobacz więcej zdjęć » |
Innowacyjna na rynku deweloperów strategia pokazuje Budimex Nieruchomości jako potencjalnego nabywcę mieszkań, który odkupuje od klientów należące do nich mieszkania oraz pomaga w otrzymaniu kredytu na nowe lokale ze swojej oferty. Pomysł agencji San Markos (www.sanmarkos.pl) na promowanie nowej oferty Budimex Nieruchomości opiera się na wykorzystaniu zabawnych haseł i reklam teaserowych. W ogłoszeniach Budimeksu Nieruchomości pojawiają się oferty kupna mieszkań w różnych dzielnicach Warszawy, m.in. „Używane Ząbki”, „Wolna Wola”, „Mała Ochota”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na potrzeby kampanii opracowane zostały kreacje prasowe oraz reklamy radiowe emitowane w warszawskich mediach regionalnych. Uruchomiony został również serwis www.kupimymieszkanie.pl, w którym można znaleźć pełne informacje dotyczące warunków skorzystania z oferty. Za opracowanie strategii komunikacji oraz linii kreatywnych kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Media On.
Spółka Budimex Nieruchomości wchodzi w skład największego polskiego holdingu budowlanego – Budimex SA, obecnego na rynku budowlanym od 1968 roku. Deweloper koncentruje się na budowaniu mieszkań, które oprócz wysokiej jakości wykonania, charakteryzują się nowoczesnymi i funkcjonalnymi planami, projektowanymi z uwzględnieniem aktualnych trendów na rynku. Od początku swej działalności spółka wybudowała ich ponad 4 500.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientówz pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: SEB TFI, RWE Stoen, Budimex, AMS, Bosch, Purmo, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.
Komentarze (0)