Dom » Budownictwo
Ogólnopolskie Forum Stolarki Online Jesień 2021
Zobacz więcej zdjęć » |
Za nami jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń, czyli Ogólnopolskie Forum Stolarki Jesień 2021 – w tym roku już po raz drugi w formie online. Dwa dni wydarzenia szczelnie wypełniały merytoryczne prelekcje i prezentacje. Wyłoniono również Liderów Rynku Stolarki – Aluprof (już po raz trzynasty) został nagrodzony w dwóch kategoriach: jako dostawca systemów aluminiowych oraz dostawca systemów roletowych. Jednocześnie awansował na siódme miejsce w rankingu najmocniejszych medialnie polskich marek w branży.
Europa renowacją stoi
Tegoroczna edycja trwała przez dwa dni, wypełniona najważniejszymi aktualnymi tematami. Głównymi zagadnieniami OFSO 2021 były: europejskie fale renowacji (dzień pierwszy) i problemy z dostawami wciąż drożejących surowców (dzień drugi).
Każdy dzień eventu zgromadził przed ekranami ponad tysiąc uczestników. Przeważali specjaliści, dziennikarze branżowi, właściciele oraz członkowie zarządów firm produkcyjnych i montażowych. Aluprof był jednym z uczestników wydarzenia.
– Cieszymy się, mogąc od kilkunastu lat być aktywnym uczestnikiem Ogólnopolskiego Forum Stolarki. Wyzwania, które stoją przed całą branżą budowlaną, traktujemy jako szansę rozwojową: zarówno grożący nam kryzys klimatyczny, jak i przerwane pandemią łańcuchy dostaw zmuszają nie tylko nas do przeformułowania priorytetów w ramach modelu biznesowego. Rok wcześniej rozmawialiśmy o naszych rozwiązaniach dla domów pasywnych. W tym – dla budynków w krajowych falach renowacji – mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof SA.
Szczęśliwa trzynastka podwójnego lidera
Co roku podczas gali, na podstawie niezależnych wyników Centrum Analiz Branżowych, wyłaniani są Liderzy Rynku Stolarki. Najczęściej są to firmy z najlepszymi w danym roku wynikami sprzedażowymi. Wbrew stereotypom na temat tej liczby, trzynastka okazała się szczęśliwa dla marki Aluprof: już trzynasty rok z rzędu Aluprof zwyciężył i to aż w dwóch kategoriach: Lidera Rynku Stolarki 2021 kategorii „Dostawcy systemów aluminiowych” oraz „Dostawcy systemów roletowych”. Poza doskonałymi danymi sprzedażowymi warto przy tym podkreślić medialną siłę marki Aluprof: wśród wszystkich polskich marek plasuje się na 406. miejscu w rankingu Top Marka 2021, a wśród marek z branży stolarki na siódmym (awans o jedno w stosunku rocznym), wyprzedzając tym samym wiele silnych wizerunkowo firm budowlanych.
Dwa dni ważnych debat
Każdy dzień OFSO 2021 skupiony był wokół innej tematyki. Dzień pierwszy poświęcono tematowi renowacji i rewitalizacji. Nie jest tajemnicą, że wiele państw w obawie przed pandemiczną stagnacją, uruchomiło krajowe programy renowacyjne (Włochy, Niemcy, Francja), w związku z którymi można mówić o „fali renowacji”. Korzystają na tym polskie firmy, od lat obecne na rynkach Europy Zachodniej.
Drugi dzień związany był z tematyką drożejących surowców – głównie stali i aluminium. Wzrost cen surowca, wobec presji konkurencyjnej, wpływa na ceny gotowych produktów oraz obniżenie marży producentów. O czym przekonywali prelegenci dyskusji poświęconej recyklingowi, recykling profili może być remedium na światowy trend wzrostu cen surowców, którego końca na razie nie widać.
Aluprof
press box
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)