Kultura » Kultura
On Board PR dla Europejskiego Konkursu Filmowego
Firma On Board PR we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko Medien Agentur, prowadzi w Polsce działania komunikacyjne na rzecz Europejskiego Konkursu Filmowego „clip&klar europe 09” poświęconego walce z AIDS. Projekt skierowany jest do filmowców i studentów kierunków związanych z filmem i fotografią z całej Europy. Tegoroczna edycja konkursu pod hasłem „HIVidzialny” ma na celu zaktywizowanie młodych twórców do tworzenia krótkich form filmowych na ten temat. Najlepsze filmy wybrane przez jury konkursu zostaną nagrodzone oraz zaprezentowane na XII Europejskiej Konferencji EACS poświęconej AIDS w Kolonii. Organizatorem konkursu jest niemieckie Federalne Centrum Edukacji Zdrowotnej w Kolonii, a szczegóły odnośnie udziału w nim można znaleźć na stronie www.hivisible.eu. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 września 2009.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Za realizację projektu w Polsce odpowiedzialny jest zespół‚ Ewy Marczyk-Chłopeckiej pracujący w dziale Pharma On Board PR. Koordynowaniem działań komunikacyjnych wokół konkursu na poziomie europejskim zajmuje się agencja Jeschenko Medien Agentur z Kolonii.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)