Zdrowie » Medycyna
On Board PR dla firmy farmaceutycznej Grunenthal
Firma farmaceutyczna Grünenthal przedłużyła umowę z firmą On Board PR na kolejny rok, do 31 grudnia 2009 r. On Board PR będzie odpowiedzialna za kontynuację programu edukacyjnego „Ulga w bólu” - koordynację działań public relations związanych z popularyzacją dobrych praktyk w leczeniu bólu przewlekłego oraz strategiczne doradztwo komunikacyjne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Patronat nad programem „Ulga w bólu” objęło Polskie Towarzystwo Badania Bólu. Zakres działań zaplanowanych na 2009 r. obejmuje m.in.: warsztaty edukacyjne oraz akcje informacyjne skierowane do pacjentów. Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Katarzyny Szczypek w dziale Corporate PR kierowanym przez Iwonę Kubicz.
Grünenthal to międzynarodowa firma farmaceutyczna – znany na świecie ekspert w leczeniu bólu oraz działaniach R&D. Firma specjalizuje się w produkcji leków przeciwbólowych. W Polsce jest obecna od 2002 roku. Grünenthal jest wiarygodnym i rzetelnym partnerem w leczeniu bólu, a podstawą jego obecności na rynku farmaceutycznym są inwestycje w sektorze badań i rozwoju oraz dbałość o wysoką jakość oferowanych leków. Obecnie firma prowadzi w Polsce badania kliniczne w oparciu o standardy Dobrej Praktyki Klinicznej (GCP). Grünenthal wspiera również liczne przedsięwzięcia edukacyjne związane z terapią bólu oraz uczestniczy w propagowaniu wiedzy medycznej. W 2004 roku, w uznaniu wybitnych zasług dla Polskiego Towarzystwa Badania Bólu, polski oddział firmy uhonorowany został Dyplomem i Medalem PTBB.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)