Motoryzacja » Transport
Opony ciężarowe YOKOHAMA – efektywność i bezpieczeństwo warunkach zimowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Branża transportowa oczekuje dziś rozwiązań efektywnych kosztowo, w tym opon zapewniających większe przebiegi, lepszą podatność na bieżnikowanie oraz niższe koszty eksploatacji na kilometr. Kluczem do spełnienia wymagań przewoźników są innowacyjne technologie produkcyjne, stosowane przez światowe koncerny oponiarskie. Przykładem jest japońska marka YOKOHAMA, nieustannie doskonaląca rozwiązania wykorzystywane w produkcji opon ciężarowych, takie jak Zenvironment - technologia oparta o innowacyjną metodę mieszania składników gumy, nową konstrukcję bieżnika i karkasu - ograniczająca zużycia paliwa, zwiększająca osiągi i przebieg opony. Mając na uwadze oczekiwania firm przewozowych YOKOHAMA udostępnia szeroką gamę opon ciężarowych, przeznaczonych do eksploatacji w warunkach zimowych, dopasowanych do różnych zastosowań i wymagań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
YOKOHAMA 901ZS - opona zimowa na oś kierowaną
Zimowa opona na oś kierowaną, zaprojektowana z zastosowaniem najnowszej technologii Zenvironment, wykorzystującej nowy profil karkasu oraz konstrukcję wewnętrznej wkładki, poprawiającej przeciwdziałanie starzeniu opony. Blokowa rzeźba bieżnika z licznymi rowkami wzdłużnymi poprawia trakcję na drogach pokrytych śniegiem i lodem. W produkcji zastosowano ulepszoną mieszankę karkasu oraz nowy sposób jej przygotowania - przy niższej temperaturze i wyższym momencie obrotowym - zapewniający oponie zwiększoną odporność na zużycie. Dzięki większej elastyczności opona umożliwia obniżenie zużycia paliwa, zachowując jednocześnie większą podatność na wielokrotne bieżnikowanie. Zastosowana na krawędziach bloków technologia SC-Sipe zwiększa równomierność zużycia barku opony. Opona dostępna w rozmiarach 315/80R22.5, 385/55R22.5, 385/65R22.5.
YOKOHAMA SY 397 - zimowa opona na oś napędową
Opona ciężarowa na oś napędową, przeznaczona do eksploatacji w warunkach zimowych. Charakterystyczną cechą bieżnika jest agresywna rzeźba trakcyjna z wieloma rowkami podłużnymi. Zastosowana w produkcji technologia kontroli poślizgu na lodzie - ISC-RIB (Ice Skid Control) zapewnia bardzo dobrą przyczepność zarówno na drodze pokrytej śniegiem i lodem, jak i na mokrej nawierzchni. Model ten charakteryzuje się bardzo głębokim i szerokim bieżnikiem, co gwarantuje jego większą trwałość. Znajdujące się w bieżniku wypychacze kamieni i rowki w kształcie lejków zapobiegają zatrzymywaniu kamieni i poprawiają podatność na bieżnikowanie. Po osiągnięciu zużycia na poziomie 50%, model może być nadal wykorzystywany jako opona całoroczna. SY 397 dostępna jest w rozmiarach 275/70R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, 315/80R22.5, 12R22.5.
YOKOHAMA MY 507
Zimowa opona na oś przyczepy, zaprojektowana z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Głęboka i szeroka konstrukcja bieżnika zapewnia zwiększenie przebiegu i wysoką odporność na zużycie. Znajdujące się na bieżniku wypychacze i rowki w kształcie lejków zmniejszają zatrzymywanie kamieni i poprawiają podatność opony na bieżnikowanie. Opona dostępna w dystrybucji ITR S.A. w rozmiarach: 275/70R22.5; 265/70R19.5.
Komentarze (1)
yokohama robi dobre opony, mialem w osobówce jednak do dużego nigdy jeszcze nie zakładałem
http://oponyyokohama.pl/