Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – kampania reklamowa

Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – kampania reklamowa
Zobacz więcej zdjęć »
27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterami zabawnego spotu są Kuba Wojewódzki oraz… Oranżadowy Mikołaj. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

Oranżada Hellena to jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym. Konsekwentnie realizuje działania wokół platformy komunikacyjnej Autentycznie NAJ i hasła Cudze chwalicie, swego nie znacie. W bieżącym sezonie świątecznym po raz pierwszy w swojej historii będzie realizowała tak intensywne działania wizerunkowo-sprzedażowe. Kultowy napój będzie komunikowany jako autentycznie najlepszy na Święta i idealny na Pierwszą Gwiazdkę, zwiastującą te wyjątkowe dni.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Nowa, świąteczna kampania telewizyjna przedstawia rywalizację pomiędzy Kubą Wojewódzkim a Oranżadowym  Mikołajem. W tym zabawnym sporze zawsze wygrywa… Mikołaj.  Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Będzie realizowana również w Internecie, w tym na Facebook.com i YouTube.com. Wsparciem świątecznych działań komunikacyjnych dla marki są etykiety z Mikołajem na Oranżadzie o pojemności 1,25 l.

 

Oranżada Hellena otrzyma mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe ekspozycje produktów, spójne wizerunkowo z reklamą. W sklepach pojawią się efektowne, zwracające uwagę ekspozycje. Jedną z nich będzie imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi Oranżadą Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery.

 

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BRANDMAN z Krakowa, a za jego produkcję - dom produkcyjny IN VITRO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 27.11.2017 – 26.12.2017

Hasło kampanii: Oranżada Hellena. Autentycznie najlepsza

Klient: Colian (Hellena)

Produkt: Oranżada Hellena

Media: TV, Internet, materiały POSM

Kreacja: agencja reklamowa BRANDMAN

Dom produkcyjny: IN VITRO 

Dom mediowy: Universal McCann 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »