Technologie » Komputery

Oriflame przenosi obsługę klientów w chmurę

Oriflame, globalny producent i dystrybutor kosmetyków, wybrał chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence dla usprawnienia i ujednolicenia procesów obsługi klienta w ponad 50 krajach całego świata.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rozwiązanie Interactive Intelligence zostało wybrane ze względu na rekomendację firm analitycznych, szeroką dostępność usługi obejmującą wszystkie regiony działalności Oriflame, a także elastyczność w zakresie modeli wdrożenia, umożliwiającą wykorzystanie infrastruktury dostępnej na poszczególnych rynkach.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/oriflame_przenosi_obsluge_klientow_w_chmure.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »