Motoryzacja » Moto Serwis
Oświadczenia Woli na Facebooku
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po tych kilku miesiącach widać jasno, że duża liczba Polaków z chęcią deklaruje siebie jako ewentualnego dawcę i chce móc uratować życie innej osobie. Więc jeżeli tak jest to czemu każda z tych osób nie nosi przy sobie Oświadczenia Woli? Otóż kilka miesięcy badania tego stanu rzeczy przyniosły odpowiedź. Oświadczenia Woli są trudno dostępne. Ciężko natknąć się na kampanię medialną, która pokieruje do miejsca, gdzie łatwo takie Oświadczenie można odebrać, czy pobrać przez internet. Wszędzie mówią noś, ale nie mówią co dalej. Tylko najbardziej zmotywowani poświęcą czas, aby takie oświadczenie zdobyć.
SKIP wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i aby ułatwić możliwość pozyskania Oświadczenia Woli, wspólnie z agencją Socializer SA przygotowali specjalną aplikację na Facebooku. Warto zaznaczyć, że Socializer SA – firma specjalizująca w mediach społecznościowych – podjęła się produkcji aplikacji oraz jej promocji na Facebooku w ramach działań non-profit. Wystarczy na Facebooku znaleźć profil „Transplantologia ratuje życie“, wpisać dane adresowe w aplikacji, opłacić online symboliczne 5 zł (koszty produkcji, logistyki i wysyłki) i po kilku dniach listonosz przynosi Oświadczenie Woli wprost do skrzynki. Jednorazowo każdy może zamówić nawet 5 sztuk, więc jedną przesyłką wyposażyć można też znajomych, czy rodzinę. Dodatkowo złotówka od każdego zamówienia zostanie przeznaczona dla jednej z organizacji, która czynnie zajmuje się wspieraniem transplantologii. Do 15 lipca potrwa akcja wspierająca aktywną Fundację działającą pod stroną transplantologia.org. Kolejną Fundację, która będzie wspierana przez wspólne działania SKIP i agencji Socializer SA, wybiorą fani profilu, którzy pobrali Oświadczenia Woli.
Link do profilu: http://www.facebook.com/transplantologia (aplikacja znajduje się w zakładce POMAGAM!)
Stowarzyszenie Kierowców i Pasażerów SKIP
więcej informacji w dziale PRESS BOX
Komentarze (0)