Gospodarka » Żywność
Owocowe „Lato z Mentos Pure Fresh”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach tournée, na plażach najbardziej znanych miejscowości nad morzem, powstaną kolorowe strefy Mentos Pure Fresh. Przestrzenie wakacyjnej zabawy i wypoczynku zostaną podzielone na dwie intensywnie owocowe strefy. Każda z nich odpowiadać będzie nowemu smakowi gum Mentos. W czerwonej - truskawkowej części zaplanowano atrakcje dla wielbicieli aktywności fizycznej, natomiast w żółtej - tropikalnej plażowicze znajdą strefę wypoczynku i relaksu.
Dwa barwne światy
Miasteczko Mentos Pure Fresh zagości w czterech nadmorskich miejscowościach: Jastarni (5-7 lipca), Władysławowie (12-14 lipca), Ustce (19-21 lipca) oraz w Łebie (2-4 sierpnia). Na odwiedzających plażowiczów czekać będzie cały wachlarz słonecznych atrakcji: leżaki i pufy, sprzęty sportowe tj. piłki, trampoliny czy frisbee, a nawet pełnowymiarowe boisko do siatkówki plażowej! Wśród atrakcji znajdą się także konkursy i zabawy z nagrodami oraz liczne niespodzianki. Najważniejszym punktem wydarzeń będzie jednak Bitwa Smaków. Goście strefy oddając głosy na swój ulubiony wariant nowych gum, zdecydują o klimacie całego miasteczka. Gdy wygra smak truskawkowy strefa zamieni się w miejsce aktywnej zabawy, której towarzyszyć będzie dynamiczna muzyka. Jeśli jednak plażowicze wybiorą wariant tropikalny miasteczko zamieni się w miejsce relaksu i odpoczynku przy nastrojowych dźwiękach.
Bliskie spotkania
Nadmorskie eventy odbędą się równolegle z wspierającą je akcją samplingową. Podczas gdy na plażach na fanów owocowych smaków czekać będzie strefa Mentos, mobilny zespół hostów i hostess wyjedzie na ulice miast, by zachęcać mieszkańców i turystów do wspólnej zabawy oraz częstować ich nowymi smakami gum Mentos. Kolorowe zespoły odwiedzą tego lata także największe festiwale muzyczne w Polsce: w Gdyni (4-5 lipca), Płocku (26-27 lipca) oraz Krakowie (15-16 sierpnia). Perfetti Van Melle przygotowywało do rozdania aż 200 tysięcy rolek Mentos Pure Fresh Strawberry oraz Tropical!
„Lato z Mentos Pure Fresh" to kolejna odsłona wakacyjnych działań marki i kontynuacja tych, które zostały zapoczątkowane w ostatnich latach. - Poprzednie edycje akcji okazały się hitem i cieszyły się ogromną popularnością wśród konsumentów. Na fali dotychczasowych sukcesów, w tym roku zdecydowaliśmy się kontynuować nasze wakacyjne działania - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. - Wierzymy, że pełne radości miasteczka Mentos, przypadną naszym klientom do gustu i tak, jak w ubiegłych latach włączą się oni do beztroskiej zabawy - dodaje.
Wakacyjna akcja będzie wspierana ogólnopolską kampanią promocyjną obejmująca m.in. premierę nowego spotu Pure Fresh Fruit w mediach internetowych oraz emisję reklam w rozgłośniach regionalnych i lokalnych, tj.  RMF FM, Radio ESKA, czy Radio Zet.   
    
    	
| Nadesłał:
            Biuro prasowe Perfetti Van Melle | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)