Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Pierwsza w Polsce Miss Kosmetyczek 2010 wybrana
Zobacz więcej zdjęć » |
20 lutego oczy całej branży kosmetycznej zwrócone były na Wrocław, gdzie po raz pierwszy odbywały się wybory Miss Kosmetyczek. Zgromadzeni goście podziwiali wdzięki i wiedzę dziewięciu finalistek z różnych części kraju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zwyciężczynię konkursu wybrało siedmioosobowe jury, w skład którego weszli m.in. Patricia Popławska, właścicielka i prezes Clareny, Mirosław Wróbel z Mercedes Benz, Maria Nowakowska, Miss Polonia 2009, oraz specjaliści z dziedziny kosmetologii i przedstawiciele prasy branżowej.
Na ogłoszenie wyników wszyscy czekali z zapartym tchem. I w końcu wszystko było jasne! Pierwszą w Polsce Miss Kosmetyczek 2010 została Agata Szlachetka, która zachwyciła jury konkursu swoim naturalnym wdziękiem i profesjonalizmem w dziedzinie kosmetologii. Tytuł pierwszej wicemiss przyznano Klaudii Kampioni-Michałowskiej ze Szczecina, a drugą wicemiss została Katarzyna Maksymowicz z Wrocławia.
Nowo wybrana Miss - Agata Szlachetka - ma 29 lat i pochodzi Tarnowa. Ukończyła studia na AWF w Krakowie na kierunku fizjoterapia oraz Studium Kosmetyczne. Jest instruktorką rekreacji ruchowej. W zawodzie pracuje od ośmiu lat, a od dwóch prowadzi własny gabinet odnowy biologicznej - Estetica w Tarnowie. Jej pasją jest wizaż.
Miss Kosmetyczek 2010 otrzymała nagrody o wartości 10 tys. zł, na które złożyły się: profesjonalna sesja zdjęciowa, aparat Rubica, kurs mikropigmentacji, a także zestaw produktów CLARENA, Mariposa Nail i Ruck. Wartość nagród dla I wicemiss wyniósł 3 tys. zł i były to: kurs wizażu, kurs kreowania wizerunku, zestaw produktów CLARENA, Mariposa Nail i Ruck. Z kolei II wicemiss otrzymała nagrody o wartości 1,5 tys. zł, w tym: wybrany kurs masażu, zestaw produktów Clarena, Mariposa Nail i Ruck.
Na pomysł realizacji pierwszych w Polsce wyborów Miss Kosmetyczek wpadła CLARENA, firma zajmująca się dystrybucją profesjonalnych kosmetyków i urządzeń do salonów kosmetycznych oraz centrów spa. - Tym konkursem chcieliśmy pokazać, że szewc chodzi w najlepszych butach, a wizerunek kosmetyczek odzwierciedla rodzaj oferowanych usług, zabiegów czy kosmetyków, co najczęściej przyciąga klientów i budzi ich zaufanie - mówi Patricia Popławska. - Z drugiej strony chcieliśmy przygotować specjalny event dla głównych odbiorców naszych produktów. Sądząc po dużym odzewie, z jakim spotkały się wybory, to się nam udało.
Zgłoszenia na Miss Kosmetyczek spływały już od grudnia 2009 roku. Pod koniec stycznia wybrano finałową dziewiątkę, po trzy uczestniczki z każdej kategorii: 20 - 25 lat, 26 - 34 lat i powyżej 35 lat. Finalistki konkursu przed finałową galą spotkały się na specjalnie dla nich przygotowanym zgrupowaniu, podczas którego pod okiem fachowców intensywnie ćwiczyły choreografię, brały udział w przymiarkach strojów, dobierały fryzury i makijaż. Wydarzenie to było tak wyjątkowe, że zostało objęte honorowym patronatem przez biuro Miss Polonia.
Komentarze (0)