Firma » Tax
"Piotr i Paweł" - Wyniki 2010
Zobacz więcej zdjęć » |
Na koniec roku 2010 sieć „Piotr i Paweł” działa w oparciu o 76 placówek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
5 najważniejszych wydarzeń roku 2010 w sieci "Piotr i Paweł":
1. Otwarcie 10 nowych placówek: Płock (dwie placówki), Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz, Wrocław, Grudziądz, Inowrocław, Łódź (2 sklepy).
2. Otwarcie drugiego magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach. Powierzchnia 5 300 m.kw. prawie w całości jest poświęcona ofercie produktów świeżych.
3. Rozwój usługi Zakupy przez Internet. Do obsługiwanej sieci przybywają nowe lokalizacje - Trójmiasto, Łódź.
4. Wprowadzenie do oferty sieci własnych produktów pod marką "Piotr i Paweł".
5. Obchody 20-lecia firmy "Piotr i Paweł".
Powodzenie a także sukces sieci supermarketów "Piotr i Paweł" to efekt konsekwentnej realizacji strategii opartej na budowaniu zadowolenia klienta z wysokiej jakości i wyboru towarów oraz obsługi przy zachowaniu atrakcyjnych cen.
W nadchodzącym 2011 roku firma koncentrować będzie się na doskonaleniu jakości obsługi, wdrażać będzie nowe rozwiązania technologiczne i pracować nad rentownością. Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" na rok 2011 planuje otworzyć 7 nowych sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku. Zakłada się utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na poziomie 17%.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
Komentarze (0)