Firma » Reklama
PIWO SPECJAL ROZPOCZYNA KAMPANIĘ „LEGENDA PÓŁNOCY”
Piwo Specjal rozpoczyna kampanię “Legenda Północy”. Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest to marka piwa pochodząca z Browaru z Elblągu i sprzedawana jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Znakomity i zawsze rozpoznawalny smak Specjala jest efektem zaangażowania i profesjonalizmu elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 r.
Legendy opowiedziane w formie komiksów nabrały atrakcyjnej i angażującej formy. Przywołując lokalne dziedzictwo, Specjal podkreśla swoje związki z tradycjami, regionem i jej mieszkańcami. Kampania “Legenda Północy” kierowana jest przede wszystkim do młodych dorosłych odbiorców - mieszkańców Pomorza, Kujaw i Mazur. Dzięki legendom mogą przypomnieć sobie o historii miejsca, z którego pochodzą i poczuć dumę z lokalnych korzeni i swojej ulubionej marki.
- Nową kampanią chcemy zainteresować nowych konsumentów, ale i potwierdzić więź z dotychczasowymi – wyjaśnia Katarzyna Wierzchowska Brand Managerka marki Specjal w G.Ż.
- Siłą nowej platformy jest zejście do poziomu lokalnego poprzez pokazywanie konsumentom historii związanych z ich regionem, ale też miastem i najbliższą okolicą. To ukłon marki w stronę tego, co sobie cenią: poczucia tożsamości z miejscem urodzenia i zamieszkania – dodaje Igor Zajda Brand Manager.
„Legenda Specjala” to pierwsza w historii marki kampania o tak szerokim zasięgu. Komiksy z legendami pojawiły się na zewnętrznych nośnikach w 49 miastach (m.in. na przystankach i ogrodzeniach i billboardach) oraz na drogach dojazdowych do regionu; w prasie, radio - w formie spotów i radiowych słuchowisk, a także w kinach (Multikino, Helios, Cinema City). Opowieści Specjala w komiksowej formie znajdą się na kilkunastu muralach w głównych miastach regionu. Marka zaplanowała również silną obecność w kanałach mobile i digital, szczególnie w mediach społecznościowych. Powstała również nowa strona www.legendapolnocy.pl.
Dodatkową atrakcją, którą docenią kolekcjonerzy, jest specjalna edycja puszek i butelek, do której wykorzystano 10 legend. Komiksy posłużą też jako materiały wspierające sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.
Nową kreację Specjala stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online, media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots PR. Projekt opakowań Wilk Studio.
Nadesłał:
roots_as
|
Komentarze (1)
Spiecjal nie jest złym piwem, ale Perła jest znacznie lepsza w smaku.