Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Po bilet podróżny do saloniku Kolportera

Bilety blisko 140 przewoźników – kolejowych, autokarowych i busowych – będą dostępne od 1 sierpnia br. w sieci saloników i salonów prasowych Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Teroplan S.A. – właścicielem portalu e-podróżnik.pl.

Serwis e-podróżnik.pl znajduje się w pierwszej piątce największych turystycznych serwisów internetowych w Polsce. Dysponuje największą i najpopularniejszą wyszukiwarką połączeń,  przeszukuje rozkłady jazdy 600 polskich i 400 zagranicznych firm przewozowych. Swoim użytkownikom udostępnia także bilety blisko 140 przewoźników autobusowych i kolejowych, w tym od niedawna także na podróże na trasach międzynarodowych. Teraz będzie je można kupić również w salonikach prasowych Kolportera.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Możliwość zakupu biletów w salonach Kolportera to z pewnością duże ułatwienie dla osób starszych, nie posiadających konta online lub mniej zaprzyjaźnionych z zakupami przez Internet – mówi Andrzej Soroczyński, prezes firmy Teroplan S.A.

– To znaczące poszerzenie oferty, ale także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Zwłaszcza w sezonie wakacyjnym możliwość zakupu biletów kolejowych czy autobusowych w naszej sieci powinna stanowić spore ułatwienie dla podróżujących. Dodatkowo, korzystając z możliwości jakie daje
e-podróżnik.pl, nasi sprzedawcy pomogą klientowi wybrać optymalne połączenie w najlepszej cenie. Na początku nową ofertę udostępnimy w 116 salonikach, zlokalizowanych na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i świętokrzyskiego. Docelowo – do końca roku – chcemy ją wprowadzić we wszystkich punktach naszej sieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

– Jesteśmy przekonani, że współpraca z firmą Teroplan S.A., która jest właścicielem serwisu
e-podróżnik.pl przyniesie korzyści obu stronom, a przede wszystkim klientom. Dla nas to na pewno znaczący krok w rozwoju oferty saloników prasowych. Taka kooperacja, połączenie oferty e-commerce z tradycyjną siecią sprzedaży, jest  z pewnością nowatorska w skali naszego kraju – dodaje Arkadiusz Parlicki z Biura Handlowego Kolportera.

Sieć saloników i salonów prasowych Kolportera liczy obecnie 1050 punktów, zlokalizowanych w całym kraju. Oferuje blisko 700 produktów, rocznie obsługuje ok. 70 mln klientów. Lista punktów sprzedaży, które mają w swojej ofercie bilety dostępna jest na stronach: http://www.e-podroznik.pl oraz http://www.kolporter.com.pl/mapa_saloniki.php.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »