Firma » Biznes
Point of View nagrodzona w konkursie Mixx Awards Polska 2012
IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej – już po raz szósty zorganizował konkurs kreatywny Mixx Awards, który wyróżnia najlepsze interaktywne kampanie reklamowe. Zwycięskie projekty oceniało profesjonalne jury, które tworzą eksperci z branży reklamy, marketingu i internetu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nagrodzono grę fabularną, w ramach której użytkownicy wcielali się w postać detektywa z reklam telewizyjnych i próbowali rozwikłać zagadkę kryminalną. Śledztwo polegało na rozwiązywaniu różnych zadań logicznych. Użytkownicy szukali wskazówek w serwisach społecznościowych, na ipla.tv, poprzez kody QR, jak również komunikując się z wirtualnym informatorem przez gadu-gadu. W trakcie 25 dni zabawy zaangażowanych zostało 19.000 użytkowników.
Kampania „Podwójne Doładowanie” to doskonały przykład na użyteczne zastosowanie advergamingu. Połączyliśmy idee fabularnej gry detektywistycznej umieszczonej na niezależnej witrynie ktodoladowal.pl, z szeroką promocją w świecie „social”. Wieloplatformowość rozgrywki zapewniała wysoki poziom zaangażowania - podsumowuje Tomasz Różyński, dyrektor artystyczny w Point of View.
Agencja Point of View już po raz drugi wygrała nagrodę Mixx Awards. Pierwsza za została przyznana w 2009 roku za kampanię displayową 36.6 TurboDymoMan. Nagrody te świadczą o niekonwencjonalnym i indywidualnym podejściu do każdej kampanii. Lubimy zaskakiwać koncepcjami i trafiać w gusta klientów - podkreśla Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający Point of View.
Opis kampanii i informacje o Point of View na stronie: http://pointofview.pl
Komentarze (0)