Gospodarka » Żywność

Polacy to lokalni patrioci kulinarni

Polacy to lokalni patrioci kulinarni
Zobacz więcej zdjęć »
Potencjał rozwoju rynku sałatek i surówek jest bardzo duży. Ważną role odegra znowelizowane prawo szkolne, które wprowadzi do sklepików sałatki i surówki. Wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci zdecydowanie zaowocuje stałym rozwojem rynku owocowo-warzywnego.

- Z naszego punktu widzenia rynek sałatek i surówek ma się bardzo dobrze. 90 proc. Polaków spożywa warzywa codziennie lub kilka razy dziennie. Naturalnie boom sprzedażowy przypada na sezon wiosenno - letni, kiedy Polacy spożywają dużo więcej warzyw i owoców. Nie mniej jednak poza sezonem producenci również radzą sobie nieźle. Większa świadomość Polaków i zwracanie uwagi na zdrowszy styl życia powoduje zmiany nawyków żywieniowych – zdecydowanie nacisk na warzywa/owoce, sałatki i surówki. Deklaratywnie blisko polowa osób spożywa ich więcej. W różnych postaciach - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jego zdaniem segment gotowych sałatek majonezowych jako część rynku convenience dynamicznie się rozwija i ma przed sobą duży potencjał. Bardzo duża szansa stoi również przed tzw. lunch-boxami – zestawami sałat z różnymi dressingami. Polacy bardzo chętnie sięgają po gotowe rozwiązania łączące w sobie, smak, zdrowie i wygodę.

- Posiadamy szeroką ofertę sosów i dressingów do surówek i sałatek, mamy ponad 1 300 aktywnych receptur. Co więcej produkujemy również sosy wg receptur naszych klientów jeśli jest takie oczekiwanie. Cały czas poszukujemy nowych smaków i opracowujemy różnorodne warianty. To co ważne i unikalne – oprócz zastrzeżonej receptury naszym klientom oferujemy również jednoporcjowe opakowania z indywidualnym zadrukiem. Oferta ta cieszy bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko w branży owocowo-warzywnej ale również mięsnej, rybnej i piekarniczej - mówi Łukasz Kotaniec.

I dodaje, że zdecydowanie polscy konsumenci wspierają polskich producentów i polskie produkty. - Ale nie dają nam taryfy ulgowej. Produkty musza być smaczne, najwyższej jakości i spełniać oczekiwania konsumentów. Jak mają do wyboru wybierają nasze. Polacy do lokalni patrioci. Polscy konsumenci są coraz bardziej wyedukowani, czytają etykiety. Pomagają w tym portale wspierające polskich producentów, z którymi również współpracujemy - zapewnia Łukasz Kotaniec.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Folwark
http://folwark.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »