Moda » Odzież
Polscy projektanci mody w Posnanii
Zobacz więcej zdjęć » |
Od kilku lat polscy projektanci zyskują coraz szersze zainteresowanie konsumentów. Ich dopracowane kolekcje oferowane w krótkich seriach odpowiadają na rosnącą potrzebę podkreślania własnej indywidualności. Sukces rynkowy odniosła już marka Bizuu, która będzie miała w Posnanii swój regularny salon. W centrum znajdą się nie tylko polskie marki o ugruntowanej pozycji i z szeroką grupą klientów, ale także projektanci, którzy dopiero budują swoją markę i chętnie korzystają z tzw. pop-upów, czyli umów krótkoterminowych. Ich obecność jest obustronnie korzystna.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Swój pierwszy butik w Polsce, w formie pop-upu otworzy w Posnanii projektantka Viola Śpiechowicz. – Wierzę w Posnanię i podoba mi się tutejsze nowatorskie podejście do zagospodarowania przestrzeni sprzedażowo-rozrywkowej. Do tej pory skupiałam się na sprzedaży internetowej i działaniach we własnym showroomie. Sprzedaję w multibrandowych butikach w Polsce i za granicą. Nie miałam ambicji posiadania własnych sklepów. Salon w Posnanii jest próbą poszerzenia kontaktu z moim odbiorcą, a format pop-up store daje mi możliwość podjęcia takiej próby, bez ponoszenia ryzyka wieloletnich umów – mówi Viola Śpiechowicz. Tworząc swoje kreacje projektantka czerpie z tradycji i bogactwa różnych kultur oraz przełamuje obowiązujące w modzie kanony. Klientom Posnanii zaoferuje garderobę, a także dodatki, takie jak szale, paski, torby oraz kolorowe kryształy, które są efektem jej współpracy z hutą kryształu Julia.
Kolejny pop-up należeć będzie do Macieja Sieradzkyego i jego marki dzky. oferującej codzienną modę dla odważnych i pewnych siebie kobiet i mężczyzn. Ten finalista programu „Project Runway” znany jest z ręcznie plecionych ubrań, które zwróciły uwagę top modelki Anji Rubik i projektanta Anthony’ego Vaccarello. W jego butiku dostępne będą ubrania uniwersalne, luźne, z wyrazistymi detalami. Dwójka absolwentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych: Marta Kuszyńska, która tworzy eleganckie kolekcje dla kobiet, oraz Jarosław Ewert, znany z ubrań oversize oraz geometrycznych kształtów wspólnie otworzą w Posnanii swój kolejny już salon.
Pop-upy budzą coraz większe zainteresowanie, zarówno ze strony marek, jak i konsumentów. Ich popularność rośnie, co potwierdzają m.in. dane z Wielkiej Brytanii, gdzie działa obecnie 10,000 sklepów tego typu, a cały segment wart 2,3 mld funtów rośnie w tempie 12,3% rocznie[1].
– Pop-up stores to coraz bardziej popularny segment handlu. W Apsys Polska utworzyliśmy nawet stanowisko specjalisty ds. najmu krótkoterminowego. Format ten jest szczególnie atrakcyjny dla marek młodych, budujących swoją pozycję rynkową, wizerunek i portfolio. Umożliwia im testowanie nowych linii produktów i nowych lokalizacji. Pop-upy budzą emocje wśród klientów, gdyż uatrakcyjniają ofertę centrum, oferują krótkie serie, w ograniczonym czasie i w miejscu, w którym do tej pory nie były obecne. W pop-upach można też spotkać samych projektantów. W ten sposób zapewniają oni klientom wrażenia unikalności i ekskluzywności – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.
Centrum Posnania zostanie otwarte już 19 października br.
[1] Britain’s Pop-Up Retail Economy 2015: http://ee.co.uk/our-company/newsroom/2015/08/05/pop-up-retail-now-worth-2-3-billion-to-uk-economy-new-ee-and-cebr-report-revealshttp://ee.co.uk/our-company/newsroom/2015/08/05/pop-up-retail-now-worth-2-3-billion-to-uk-economy-new-ee-and-cebr-report-reveals
Komentarze (0)