Gospodarka » Żywność

„Pomidorowa” kampania reklamowa

„Pomidorowa” kampania reklamowa
Zobacz więcej zdjęć »
W lutym 2009 roku rozpoczęła się kampania reklamowa produktów pomidorowych marki Podravka. 3 - miesięczny projekt obejmie prasę i portale internetowe skierowane do kobiet.

Główne hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej to: „Pomidory dojrzałe w słońcu Południa”. Jej celem jest budowa świadomości kategorii pomidorowej marki Podravka oraz edukacja konsumentów w kwestii wykorzystania szerokiej gamy naturalnych produktów pomidorowych, innych niż koncentrat. Podravka prezentuje różnorodne możliwości wykorzystania swoich pomidorów krojonych oraz pomidorów całych bez skórki w łatwych przepisach na dnia smaczne i zdrowe. Cel edukacyjny podkreśla druga część hasła: „Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania obejmie prasę oraz Internet i potrwa od początku lutego do końca kwietnia. Reklamy prasowe w formacie ½ strony pojawią się w magazynach kobiecych, zdrowotnych i kulinarnych ze średniej i wyższej półki – m.in. Twój Styl, Samo Zdrowie, Kuchnia. Kampania internetowa obejmie działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl oraz portale zgrupowane w pakiecie „Ona na obcasach” dotyczące zdrowia, urody, rodziny i kulinariów. Grupa docelowa na podstawie której zostały dobrane media, to kobiety w wieku od 25 do 49 lat, posiadające średnie i wyższe wykształcenie, mieszkające w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców. 

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa Graf. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR dla produktów pomidorowych marki Podravka prowadzi Effective Public Relations. 

Pomidory całe bez skórki to nowy produkt firmy Podravka, pierwszy w puszce. Dołączył on do linii Przecierów pomidorowych i 4 wariantów Pomidorów krojonych (z dodatkami lub bez) oferowanych w kartonikach Tetra Pak. Pomidory krojone firmy Podravka zostały wyróżnione przez detalistów nagrodą Perła Roku FMCG 2008. Produkty dostępne są w sklepach spożywczych oraz super i hipermarketach w całej Polsce. Pomidory całe bez skórki w puszce kosztują 2,50 zł brutto, Przeciery pomidorowe 2,49 zł, a różne warianty Pomidorów krojonych 3,49 zł brutto. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »