Firma » Biura

Pomysł na bezpośrednią e-komunikację

Pomysł na bezpośrednią e-komunikację
Zobacz więcej zdjęć »
W erze konsumenta, aby zaistnieć na rynku lub pokazać się z nowym produktem nie wystarczą już tradycyjne działania czy inwestycja w samą reklamę. Nie ważne jak innowacyjny jest oferowany produkt, aby przebić się przez medialny gąszcz konkurencyjnych ofert, należy pójść dalej.

Odpowiedzią może być wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego, a najlepiej kilku z nich na raz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do nowych i umocnienie więzi z obecnymi klientami jest działać bezpośrednio. W obecnych czasach wartość przekazu reklamowego nie jest tak silna jak sytuacja miała się w latach 90-tych XX wieku. Wobec coraz większej liczby, coraz ciekawszych, bardziej kontrowersyjnych i zabawnych reklam ukazujących się w telewizji, prasie, radiu czy Internecie, aby przyciągnąć uwagę do własnej oferty, należy liczyć się ze sporym wydatkiem finansowym, oczywiście nie jednorazowym, ale najlepiej cyklicznym. Nie każdą firmę, szczególnie początkującą, stać na taką inwestycję.

Tymczasem narzędzia marketingu bezpośredniego nie dość, że pozwalają precyzyjniej trafić do indywidualnego klienta, to kosztują nieporównywalnie mniej, stanowiąc jednocześnie coraz większą konkurencję wobec tradycyjnych przekazów reklamowych.

Redlink.pl do wszystkiego

Wybierając dostawcę instrumentów służących marketingowi bezpośredniemu warto poszukać takiej oferty, która swoim zasięgiem obejmie wszystkie najwartościowsze kanały komunikacji. Autorskim projektem poznańskiej spółki Vercom, zajmującej się tworzeniem rozwiązań IT dla biznesu, jest platforma Redlink.pl.

Usługa Redlink.pl, jako jedyna w Polsce, oferuje dostęp do wszystkich najpopularniejszych kanałów komunikacji: wiadomości głosowych, faksowych, smsowych i mailowych. Żadna inna firma nie dysponuje tak szerokim zakresem usług, ograniczając się najczęściej do jednego lub dwóch kanałów komunikacji i skupiając przede wszystkim na rozwijaniu usług związanych z wysyłką wiadomości mailowych i smsowych. Tym samym przedsiębiorca chcący mieć dostęp do wszystkich usług musiałby korzystać z usług różnych firm, generując tym samym dodatkowe, zbędne koszty.

Tymczasem platforma komunikacyjna Redlink.pl przeznaczona jest do realizacji wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych, informacyjnych i promocyjnych. Z systemu korzystać można na dwóch płaszczyznach – z poziomu przeglądarki internetowej poprzez Redlink Panel zaprojektowany w oparciu o technologię Microsoft oraz tzw. Redlink Web Services, czyli autorskiego API pozwalającego na integrację platformy z dowolnym zewnętrznym systemem informatycznym, niezależnie czy jest to system zarządzania treścią na stronie internetowej (CMS), system sklepu internetowego, system wspierania kontaktów z klientami (CRM lub Call Center) czy też oprogramowanie wspomagające funkcjonowanie firmy (ERP).

Dostęp do szczegółowych raportów sporządzanych po przeprowadzeniu kampanii pozwala określić liczbę dostarczonych wiadomości i zaplanować dalsze kroki. Przykładowo przedsiębiorca może ponowić kampanię do odbiorców, którzy nie otrzymali wcześniejszej wiadomości lub przeprowadzić wysyłkę tylko do tych, którzy odebrali poprzednią informację.

Wiadomość głosowa od systemu

Redlink.pl umożliwia przygotowanie profesjonalnych kampanii głosowych (tzw. voice broadcast) kierowanych do wielu odbiorców – użytkowników telefonów stacjonarnych i komórkowych. Takie rozwiązanie nie jest zbyt często spotykane na polskim rynku marketingowym. Zalety usługi widać gołym okiem – pozwala nie tylko na oszczędność czasu, ale i pieniędzy. Przedsiębiorca nie musi już zatrudniać konsultantów telefonicznych do przekazywania wiadomości głosowych, ponieważ zrobi to za nich system w sposób w pełni kontrolowany i zautomatyzowany.

Z platformy korzysta m.in. spółka Ogicom proponująca nowoczesne rozwiązania internetowe dla biznesu. Prezes firmy, Krzysztof Szyszka mówi: - System wiadomości głosowych zoptymalizował pracę działu windykacji. W określonym momencie nasz system informatyczny generuje odpowiedni komunikat tekstowy przekazywany następnie do platformy Redlink.pl. System automatycznie zamienia go na mowę i odtwarza klientowi poprzez zestawione połączenie telefoniczne.

Smsowy serwis informacyjny

Platforma Redlink.pl umożliwia rozsyłanie wiadomości tekstowych na telefony komórkowe polskich i europejskich operatorów komórkowych, a także wybranych międzynarodowych. Wiadomość tekstowa to nadal bardzo efektywne narzędzie marketingu bezpośredniego łączące w sobie prostotę i zwięzłość przekazu z bardzo dużym prawdopodobieństwem przeczytania wiadomości przez odbiorcę.

Z platformy Redlink.pl korzysta np. firma Inotel świadcząca usługi z dziedziny telekomunikacji i Internetu. - Kampanie smsowe, na które się zdecydowaliśmy, znacznie usprawniają kontakt i podnoszą jakość obsługi klientów. Teraz możemy szybko dotrzeć z komunikatem do użytkowników informując np. o chwilowych przerwach w dostępie do usługi. System nie dość, że wygodny i prosty w obsłudze, to pozwala nam utrzymać stały kontakt z klientami, niezwykle ważny w punktu widzenia branży – przytacza przykład Prezes Inotel, Jakub Dwernicki.

Mailing podstawą komunikacji

Kampania mailowa to bez wątpienia najskuteczniejsze i z tego też powodu najpopularniejsze narzędzie wykorzystywane w marketingu bezpośrednim. Platforma Redlink.pl umożliwia wysyłkę wiadomości mailowych w terminie z góry ustalonym przy pomocy narzędzia kalendarza. Tak profesjonalnie zaplanowane kampanie mogą przynieść w szybkim czasie znaczne korzyści finansowe dla firmy. W jaki sposób? Na przykład dzięki możliwości błyskawicznego dotarcia do klienta z nową ofertą lub analizie wyników działania i zachowań odbiorców, co pozwala lepiej sprofilować ofertę i osiągnąć wyższą skuteczność przekazu marketingowego.

Niezastąpiony faks

Kampanie faksowe to efektywne i tanie narzędzie, nadal popularne i często wykorzystywane w komunikacji B2B. Platforma Redlink.pl pozwala zautomatyzować czasochłonny proces rozsyłania faksów - wystarczy, że przedsiębiorca wprowadzi treść wiadomości i wskaże kontakty – resztę zrobi za niego system.

Wiesz za co płacisz

System Redlink.pl działa w oparciu o model SaaS (Oprogramowanie jako usługa). Oznacza to, że w ramach stałej opłaty abonamentowej przedsiębiorca może korzystać z usługi, bez konieczności zakupu kosztownej licencji lub instalacji zbędnego oprogramowania. System dostępny jest z każdego miejsca, wystarczy jedynie dostęp do Internetu.

Dodatkowo, każdy przedsiębiorca przez 5 dni roboczych może samodzielnie i niezobowiązująco przetestować usługę zyskując dostęp do w pełni funkcjonalnego panelu zarządzania. Czas ten pozwala na przygotowanie próbnej kampanii i rozesłanie jej do osób testujących system.

Redlink.pl nagrodzony

Redlink.pl został wyróżniony w 2008 roku przez firmę Microsoft w konkursie na najlepszy serwis internetowy. Dodatkowo, usługa zajęła pierwsze miejsce na imprezie Democamp, pierwszych Ogólnopolskich Targach Start-Upów, Funduszy Inwestycyjnych, Inkubatorów. Jury eksperckie doceniło Redlink.pl jako system, który zbiera w jednym miejscu najbardziej popularne kanały komunikacyjne: mail, faks, wiadomości głosowe oraz smsowe.

Więcej szczegółów o firmie Vercom i usłudze Redlink.pl znaleźć można pod adresami www.redlink.pl oraz www.vercom.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BEST image PR
http://www.bestimage.poznan.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »