Motoryzacja » Transport

Popularność kart paliwowo-serwisowych w świetle badań DKV

Popularność kart paliwowo-serwisowych w świetle badań DKV
Zobacz więcej zdjęć »
Jak wynika z ankiet DKV, rok 2008 należał do małych, prężnie rozwijających się firm. Ponad połowę nabywców kart paliwowo-serwisowych stanowili przewoźnicy mający 1-2 pojazdów, a tylko kilka procent floty z taborem ponad 10 samochodów.


Od początku 2007 r. firma DKV Euro Service, wydająca karty paliwowo-serwisowe, analizuje profil nowych klientów. Wnioski z ankiet przeprowadzonych w minionym roku wskazują na zmianę jakościową firm zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami. Obserwujemy duże nasycenie kartami na rynku dużych przewoźników i co się z tym wiąże, spada ich udział wśród nowych klientów. Jednocześnie po plastikowy pieniądz coraz częściej sięgają firmy małe i średnie, nowocześnie zarządzane i otwarte na nowe technologie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Analiza DKV pokazuje, że ponad połowa nowych nabywców kart paliwowo-serwisowych to firmy posiadające zaledwie 1 do 2 pojazdów, nieco ponad 40% - firmy posiadające 3-10 pojazdów, a niecałe 2% - floty z taborem ponad 25 pojazdów. A zatem, wbrew ogólnemu przekonaniu, to nie „giganci" rynku transportowego stanowią teraz największą grupę nowych użytkowników kart dla ruchu międzynarodowego.

Zmieniły się też sposoby pozyskiwania informacji o kartach. W ubiegłych latach większość menedżerów ds floty kierowała się opiniami kolegów z branży. Dziś najczęstszym źródłem informacji jest internet. Jak pokazały ankiety DKV, prawie 36% nowych klientów dokonało wyboru karty na podstawie informacji znalezionych na stronach www.

Powyższe dane zebrano na podstawie analiz klientów DKV dokonanych w 2008 r. Zgromadzone ankiety służą także do gromadzenia informacji o najbardziej aktywnych użytkownikach DKV Card w ramach programu „Podaj dalej, zyskaj więcej". Ideą programu jest honorowanie partnerów najczęściej polecających usługi DKV innym. W tym roku okazją do wyróżnienia najlepszych klientów będzie 75-rocznica istnienia DKV Euro Service na rynku usług transportowych.

O DKV Euro Service

DKV Euro Service to międzynarodowy emitent kart paliwowo-serwisowych DKV Card.  W Polsce współpracuje z siecią 3000 stacji paliw i 150 warsztatów. Jest tu bezpośrednio reprezentowana od 17 lat. Firma istnieje od 1934 r i jest  zarazem najstarszą i największą na drogach Europy organizacją serwisową. DKV Card umożliwia bezgotówkowe tankowanie na stacjach różnych marek i dostęp do wielu usług dodatkowych, m.in. serwisów naprawczych, internetowych serwisów mapowych, doradztwa, kalkulatorów opłat drogowych, czy fakturowania netto i zwrotu zagranicznego VAT.

Zapraszamy na stronę: http://www.dkv-euroservice.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DKV Euro Service Polska Sp. z o.o.
http://www.dkv-euroservice.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »