Firma » Biznes

Posnania zwycięzcą Eurobuild Awards

Posnania zwycięzcą Eurobuild Awards
Zobacz więcej zdjęć »
Posnania, flagowy projekt spółki Apsys w Polsce, wygrała w konkursie Eurobuild Awards 2017 w kategorii „Nowe Centrum Handlowe Roku”. To kolejna w tym roku nagroda potwierdzająca, że Posnania należy do najbardziej nowoczesnych centrów handlowo – lifestylowych w Polsce i Europie Środkowej.

6 grudnia 2017 r., podczas gali ósmej edycji konkursu Eurobuild Awards 2017, spółka Apsys Polska odebrała nagrodę w kategorii „Nowe Centrum Handlowe Roku” dla swojego najnowszego projektu w Polsce, centrum zakupów i lifestylu – Posnania w Poznaniu. Jury konkursu złożone z 238 profesjonalistów branży nieruchomości uznało, że Posnania to centrum, które wywarło największy wpływ na polski rynek nieruchomości handlowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W Posnanii, na 100 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, znajduje się: 300 marek lokalnych i globalnych, kawiarnie i restauracje z menu kuchni różnych stron świata, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Wszechobecne multimedia i nowe technologie gwarantują stały dostęp do informacji oraz pomoc w zakupach. Posnania bardzo dba o wygodę swoich klientów oferując im ponad 30 usług, w tym: concierge, hands free shopping, valet parking, a także udogodnienia dla rodzin, rowerzystów i osób zmotoryzowanych. Doskonałe wrażenia z pobytu w centrum uzupełniają architektura budynku i otaczającej go przestrzeni publicznej, designerskie meble, instalacje artystyczne znakomitych artystów oraz gustowne wnętrza.

 

Spółka Apsys Polska, inwestor, deweloper i zarządca centrów handlowych, posiada obecnie w swoim portfolio 24 obiekty handlowe o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 1 000 000 m2, co stanowi ok. 10% powierzchni GLA wszystkich centrów handlowych w Polsce. Od października 2016 r. spółka zarządza również Posnanią, którą w wyniku działań Apsys odwiedziło ponad 13 milionów klientów w okresie 12 miesięcy od otwarcia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »