Firma » Biznes

Posten Bring buduje w Norwegii gęstą sieć automatów paczkowych

Posten Bring buduje w Norwegii gęstą sieć automatów paczkowych
Zobacz więcej zdjęć »
Jasna strategia lokalizacji ułatwiła Posten Bring stworzenie gęstej, ogólnokrajowej sieci składającej się z 5000 automatów paczkowych SwipBox Infinity. Urządzenia, których operatorem jest norweski dostawca usług logistycznych, od ponad trzech lat obejmują swoim zasięgiem zarówno wsie, jak i miasta.

Posten Bring – pierwszy partner SwipBox Infinity po duńskiej sieci Naerboks – rozpoczął pilotażowy program zewnętrznych automatów w styczniu 2020 roku. Jego wdrożenie na ogólnokrajową skalę rozpoczęło się dokładnie rok później. Tylko w ubiegłym roku przez urządzenia zainstalowane w 1750 lokalizacjach w całej Norwegii przeszło kilka milionów przesyłek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Chcemy stworzyć każdej Norweżce i Norwegowi możliwość odbioru swoich paczek w automacie paczkowym. Fakt, że ich instalacja jest bardzo szybka, umożliwia nam płynne skalowanie sieci oraz zaspokajanie potrzeb konsumentów. Odegrało to kluczową rolę w procesie implementacji urządzeń na terenie całego kraju w krótki odstępie czasu. Dzięki przystępnej konstrukcji zewnętrznej, intuicyjnym aplikacjom oraz szybkiej instalacji, rozwiązanie Infinity wspiera skuteczną realizację naszej wizji – powiedział Havard Femtehjell, szef usług PUDO i sieci automatów w Posten Bring.

 

W ostatnim czasie Posten Bring wprowadziło dodatkową usługę dla osób z niepełnosprawnościami. Pozwala ona wybrać dostawę w przedziale dostępnym z poziomu wózka inwalidzkiego i jest częścią interfejsu API SwipBox, zapewniającego elastyczny odbiór w cyklu 24/7.

 

Posten Bring w pełni wykorzystuje potencjał naszych automatów paczkowych. Główną ideą, stojącą za projektem Infinity było umieszczenie urządzeń w dowolnym miejscu, po sąsiedzku, gwarantując użytkownikom maksymalną. Posten Bring jest wiodącym liderem w sektorze logistyki, nie boi się przecierać nowych szlaków i zawsze koncentruje się na dostarczaniu najlepszych możliwych usług dla mieszkańców Norwegii – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.

 

Posten Bring jest jedynym partnerem SwipBox, który personalizuje odbiór poprzez nadawanie nazw automatom. Firma ujawniła, że urządzenia o nazwach Clarissa, Maribeth, Roy-Ole oraz Tor-Inge miały najwyższą przepustowość paczek w ubiegłorocznym, grudniowym okresie świątecznym.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

2pr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »