Firma » Reklama

Praktikomania – Szał wielkich okazji!

Praktikomania – Szał wielkich okazji!
Zobacz więcej zdjęć »
Plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu, kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht – czyli produkty z marketów Praktiker ruszają na podbój polskich miast! A wszystko w ramach kampanii reklamowej „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”, która potrwa do 30. marca br.

Długo oczekiwana i dobrze znana Klientom kampania powraca w wyjątkowo niekonwencjonalnej odsłonie pod hasłem:„Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty marketów Praktiker w olbrzymich rozmiarach i nietypowym dla nich otoczeniu, takim jak miasto, jezioro, niebo.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

         W Praktikomanii nie mogło zabraknąć także zaradnego Maćka Gajwera, który jest bohaterem spotów TV wspierających komunikację reklamową. Głównym celem akcji jest zwrócenie uwagi Klientów na specjalną ofertę cenową marketów Praktiker, a także zwiększenie świadomości marki. Kampania ma zasięg ogólnopolski.

Aktywności ATL są oparte na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe) oraz działania w internecie (www.praktiker.pl). W ramach działań BTL została przygotowana specjalna gazetka promocyjna oraz intensywna komunikacja prowadzona w marketach.

         Kreację kampanii powierzono agencji Turkus Power. Havas Engage Warsaw odpowiada za kreację, produkcję i reżyserię reklamy telewizyjnej. Z kolei planowanie i zakup mediów należy
do domu mediowego Maxus. Komunikację public relations prowadzi Kuźnia PR.

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Joanna Pietras, Aneta Gacoń, Katarzyna Skąpska i Krzysztof Włodarczak.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kuźnia PR
http://www.kuzniapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »