Firma » Reklama

Premiera medialna BioDermic i trzech nowych serii kawiorowej, perłowej i oliwkowej

Premiera medialna BioDermic i trzech nowych serii kawiorowej, perłowej i oliwkowej
Zobacz więcej zdjęć »
BioDermic 15 września br. inauguruje działalność w mediach kampanią promującą firmę i dermokosmetyki dla wymagających kobiet, ceniących jakość i luksus. Seria Kawiorowa – do cery dojrzałej, Perłowa – do cery wrażliwej i Oliwkowa – do cery suchej.

Serie stworzone przez Ekspertów Laboratorium Naukowego BioDermic powstają zgodnie z najnowszymi trendami światowej kosmetologii w oparciu o potencjał naturalnych komponentów roślinnych i wyciągów organicznych, sprowadzanych z całego świata, m.in. wyciągu z pereł, ekstraktu z kawioru, wyciągu z owoców, liści i pestek oliwnych, protein owsa, minerałów morskich, oleju z marakui, makadamii, avocado i słodkich migdałów, masła shea, kwasu hialuronowego oraz kompleksów multiwitaminowych A, C, E, B5, B6, B7. 

„Ideą, która przyświeca działalności naszej firmy, jest udostępnianie jak najszerszemu gronu odbiorców, luksusowych i innowacyjnych kosmetyków w przystępnej cenie. Właśnie z myślą między innymi o Polkach tworzyliśmy nasze produkty, bowiem do tej pory ze względu na cenę kosmetyków luksusowych nie były one w zasięgu ich możliwości finansowych, miały charakter elitarny. Teraz Polki mogą sięgnąć po nasze kosmetyki i otulić się luksusem ekstraktów z pereł, czarnego kawioru i oliwek. Dla nas najważniejsze jest zadowolenie Klientów (wiemy, że i Panowie sięgają po nasze kosmetyki), którzy po przetestowaniu naszych kosmetyków, decydują się na stałe włączenie ich do swojej codziennej pielęgnacji." - powiedział Adrian Wołyniec, dyrektor ds. Marketingu i sprzedaży BioDermic.

Działania obejmują: 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  • Kampania telewizyjna - 515 BB w Prime Time ATM Rozrywka, TV6, Polsat 2, BBS LifeStyle, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Romans, Polsat Film, Film Box, Kino Polska, Stop Klatka TV
  • Kampania w serwisie IPLA - blisko 40 000 BB
  • Wsparcie PR - agencja PR Media Connect


O firmie:
Firma BioDermic powstała w 2011 roku z misją, że będzie tworzyła dermokosmetyki najwyższej jakości, oparte na najnowszych osiągnięciach światowej kosmetologii, ale w rozsądnej cenie. Dzięki doświadczeniu, jakie BioDermic uzyskała funkcjonując w branży kosmetyków aptecznych i profesjonalnych, pragnie wyznaczać nowe standardy w zakresie efektywności i wysokiej jakości aktywnych kosmetyków drogeryjnych. Marka BioDermic stanowi podstawę nowoczesnej pielęgnacji, pozwalającej sprostać niezwykle wygórowanym oczekiwaniom dotyczącym kondycji skóry Polek.

Elitarność dostępna w rozsądnej cenie!
Więcej informacji można znaleźć na:
www.biodermic.pl, http://sklep.biodermic.pl
www.facebook.com/BioDermic



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BioDermic
http://www.biodermic.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »