Firma » Reklama

Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED - działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu (http://bit.ly/2j0xVrB) pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:

      poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,

      określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce  w oparciu o eksperckie opinie

      oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.

 

- Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. - komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.

MyLED działa w sektorze cyfrowej reklamy OOH od trzech lat. Firma stworzyła autorski system online do planowania i zarządzania ogólnopolskimi kampaniami DOOH na ekranach LED. W 2016 roku zrealizowała pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy DOOH.

Kontakt z działem marketingu i PR: marketing@myled.pl

 

 

Źródło: MyLED

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »