Moda » Odzież
Premiera Reserved w Hamburgu
Hamburg to bardzo ważny punkt na mapie naszej zachodnioeuropejskiej ekspansji. Wierzymy, że Reserved – marka, która w ostatnich miesiącach przeszła metamorfozę i obecnie kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi śledzących najświeższe modowe trendy, zostanie pozytywnie przyjęta w kolejnym mieście za naszą zachodnią granicą – mówi Marta Chlewicka, rzeczniczka prasowa LPP.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Salon marki Reserved w Hamburgu zlokalizowany jest w odrestaurowanej zabytkowej kamienicy przy Spitalerstraße – popularnej ulicy handlowej chętnie odwiedzanej zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów. W nowo otwartym sklepie zatrudnionych będzie 85 osób. Salon zajmuje powierzchnię ponad 2,7 tys. mkw. i ma aż pięć kondygnacji, z czego trzy dedykowane są klientom, a na dwóch kolejnych znajduje się zaplecze.
Aranżacja przestrzeni trwała niemal rok – sklep zaprojekowany został zgodnie z najnowszym konceptem Open to Public, podkreślającym odmłodzony wizerunek marki. Klienci zobaczą zatem w Hamburgu szeroką, transparentną witrynę, ekrany multimedialne oraz lekkie mobilne meble eksponujące kolekcję. Ponadto w salonie wykorzystano nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED, które z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. To rozwiązanie LPP stosuje w najlepszych lokalizacjach w Polsce, Niemczech, a także na rynku rosyjskim.
Niemcy, są obecnie dla LPP czwartym rynkiem pod względem wartości przychodów, mimo że uruchomiono tam dotychczas jedynie 17 spośród 1,7 tys. wszystkich sklepów należących do firmy. W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną jeszcze w Berlinie, Kolonii i Frankfurcie nad Menem. W sumie do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 20 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.
Nadesłał:
LPP SA
|
Komentarze (1)
Ciekawe pójdę zobaczyć